حرفه‌ای زندگی کن

ما ایرانی‌ها یک عادت بد داریم و آن اعتقاد به همه‌چیزدانی است‌! اکثر ما فکر می‌کنیم که در تمام موضوعات زندگی دارای دکترای تخصصی هستیم‌.

موبنا – این موضوعات تمام جنبه‌های زندگی‌مان را شامل می شوند؛ از تحصیل گرفته تا سلامت، کسب و کار، مدیریت منابع مالی و …! اما به نظر شما یک مادر که تازه باردار شده، اطلاعات کافی برای نحوه نگهداری از نوزادش دارد‌؟ یا فردی که تاکنون مشکل اضافه وزن نداشته و برای مثال در هشتاد روز گذشته با افزایش ۱۰ کیلوگرمی وزنش مواجه شده، آیا تخصصی در کاهش وزن دارد؟

در این قسمت از پانوشت به بررسی اپلیکیشنی خواهیم پرداخت که مدعی است شما را برای زندگی حرفه‌ای در تمام جوانب آماده خواهد کرد! با ما در نقد و بررسی اپلیکیشن «حرفه‌ای زندگی کن» همراه باشید.

در صفحه اول این برنامه تعداد زیادی آیکون وجود دارد. اما آیکون ابتدایی که با نام «فهرست مطالب» در دسترس است، بار اصلی و در واقع تمام بار برنامه را بر دوش می کشد. در بخش فهرست مطالب، عناوینی چون پزشکی و سلامت، روانشناسی، دانستنی‌های به‌درد‌بخور، سرگرمی، ورزش و تندرستی و داستان و حکایت وجود دارد.

در بخش پزشکی و سلامت شما با سه بخش هشدارهای جدی، مباحث مربوط به سلامت خانم‌ها و مباحث مربوط به سلامت آقایان مواجه می‌شوید و همینطور توصیه‌های کلی هم در این بخش وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید.

مباحث قرار گرفته در این برنامه که مربوط به بخش روانشانسی هستند به ۵ دسته تقسیم می شوند: بخش مربوط به زوجین، بخش خانم‌ها، بخش آقایان و بخش ویژه مجردان. علاوه بر این چهار دسته تعدادی توصیه کلی هم وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

در بخش‌های دانستی های به درد بخور و سرگرمی و همینطور ورزش و تندرسی، مطالب مفیدی وجود دارد که می‌توانند به شما در زمینه‌های مختلف زندگی کمک کنند.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که نمی‌توان با خواندن ۴ مقاله از بخش ورزش و تندرسی این برنامه اندرویدی، ۳۰ کیلو اضافه وزن خود را کاهش داد و در زمینه تندرسی نیز هیچ کسی جای پزشک و یا مشاور تغذیه را پر نمی‌کند!

در پایان به بیان نقاط قوت و ضعف برنامه می‌پردازیمو

نقاط قوت:

• امکان جستجو در برنامه

• امکان افزودن مطالب به لیست علاقمندی‌ها

• ارائه‌ی مقالاتی مفید

نقاط ضعف : 

• اپلیکیشن مقالاتی نوشتاری و یکنواخت و بدون هیچ جاذبه‌ی بصری را به کاربر ارائه می‌دهد و بد نیست که تنوعی در نحوه‌ی ارائه‌ی مطالبش ایجاد کند.

این برنامه در کافه بازار به صورت رایگان قابل دریافت است.

کافه‌بازار
  • حرفه‌ای زندگی کن
  • حرفه‌ای زندگی کن
  • حرفه‌ای زندگی کن
  • حرفه‌ای زندگی کن
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا