معرفی بازی منچ گردشگری

بازی‌های نوستالژیک منچ و مار پله را که به خاطر دارید؟ مونوپولی را چطور؟ در زمان‌های نه چندان دور که هنوز این بازی‌ها جای خود را به بازی‌های کامپیوتری و موبایلی نداده بودند، بازی منچ به تنهایی یک خانواده را در دوره همی‌ها سرگرم می‌کرد.

موبنا – با همه گیر شدن تکنولوژی، استودیوی طراحان عصر حجر با تلفیق سه بازی مذکور دست به اقدام جدیدی زده و یک بازی کاملا جذاب و به روز را روانه بازار کرده است. این بازی را می‌توانید با نام منچ گردشگری از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار دانلود کرده و تجربه جدیدی را از بازی منچ کسب کنید.

نگاهی به بازی

بازی فوق حجمی معادل ۳۱/۵ مگابایت از حافظه دستگاهتان را به خود اختصاص خواهد داد؛ این پرحجم بودن در مقابل گرافیک بالای بازی، منطقی به نظر می‌رسد.

روال بازی در منچ گردشگری بدین صورت است که به شهرهای مختلف رفته و با پاسخ به سوال‌های مرتبط با هر شهر امتیاز کسب می‌کنید. این سوالات موجب افزایش اطلاعات عمومی شما شده و هر چه امتیازات بیشتری کسب کنید، سریع‌تر به مراحل بعدی این بازی مهیج سوق داده خواهید شد.

منچ گردشگری

ابتدا بازی از شهر رشت سر گرفته شده و کافیست دکمه تاس را لمس کنید تا حرکت مهره‌های منچ آغاز شود. همان طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، راه ورود شما به مراحل بالاتر پاسخ به سوالات است. قابل ذکر است که اگر پاسخ سوال را به اشتباه وارد کردید، حرکت از ابتدا آغاز شده و این عامل در روند سرعت بازی شما تاثیر مستقیمی خواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که اگر مهره‌تان توسط مارهایی که در برخی از خانه‌ها تعبیه شده‌اند گزیده شد، باز هم مجبور به شروع از ابتدا خواهید بود.

سرگرمی‌های موجود در منچ گردشگری، فقط در سوال و جواب خلاصه نمی‌شوند؛ در واقع شما پس از کسب امتیازات لازم برای ورود به مراحل بعدی، مستلزم انجام بازی‌هایی هستید که مجوز ورود شما را صادر می‌کنند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به «پازل، مکعب روبیک، دارت، جدول و …» اشاره کرد.

اگر موفق به کسب سرمایه لازم برای ورود به مراحل بعدی نشدید، اصلا نگران نباشید؛ این آوانس به شما داده می‌شود تا با مشاهده فیلم‌های آنلاین تعبیه شده، امتیاز کسب کرده و وارد مراحل بعدی شوید.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این بازی جالب خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:منچ گردشگری

•رابط کاربری جذاب و خوش آب و رنگ

•کمک به افزایش اطلاعات جغرافیایی

•وجود بازی‌های متنوع

•وجود ویدئوهای آنلاین جهت کمک به کسب امتیاز و ورود به مراحل بالاتر

نقاط ضعف:

•عدم پشتیبانی از تمامی شهرهای کشور

البته با در نظر گرفتن این که بازی منچ گردشگری به تازگی روانه بازار شده است، تا حدودی عدم پوشش دهی کلیه شهرهای کشور قابل چشم پوشی بوده و امید می‌رود در نسخه‌های آتی نسبت به گسترش امکانات آن اقدام گردد.

کافه‌بازار
  • معرفی بازی منچ گردشگری
  • معرفی بازی منچ گردشگری
  • معرفی بازی منچ گردشگری
  • معرفی بازی منچ گردشگری
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا