معرفی بازی: Run

Run یک بازی رانر خنده‌دار و بامزه است. در این بازی شما نقش تعدادی موجود فضایی کوچک را برعهده خواهید داشت و باید مسیرهای عجیب و پرخطری را پشت سر بگذارید.

موبنا – با وجود طراحی نسبتاً ضعیف این بازی، بازهم نمی‌توان منکر جذابیت‌های گیم‌پلی این عنوان مهیج شد. گیم‌پلی سریع و کنترل روان این بازی شاید بتواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

با شروع بازی، شما وارد محیطی نامعمول، با ابعادی عجیب و غریب می‌شوید. این مسیر سه بعدی که گاهی مانند استوانه‌ای تو خالی است و گاهی نیز به شکل یک مکعب در می‌آید، پر از سوراخ و سمبه‌های خطرناک است. شما باید حین دویدن در این مسیر، موانع را نیز پشت سر بگذارید. در غیر این صورت از یکی از این سوراخ‌ها به پایین پرتاب شده و در فضای بیکران محو خواهید شد!

معرفی بازی: Run

Run یک بازی امتیازی است. به این معنا که در این بازی مراحل به یکدیگر متصلند و شما با اتمام هر مرحله، بلافاصله به مرحله بعدی منتقل خواهید شد. در صورتی که در هریک از این مراحل سقوط کرده و جان خود را از دست دهید، بازی دوباره از اول همان مرحله آغاز خواهد شد.

با پیش‌روی در بازی، کم‌کم مسیر ابعاد عجیب و غریبی به خود گرفته و پشت سرگذاشتن موانع راه به کار سخت‌تری تبدیل می‌شود. البته به لطف کنترل راحت و روان این بازی می‌توانید زیاد نگران سخت شدن بازی نباشید. برای پریدن موجود فضایی به هوا باید از دست راست خود و برای حرکت به چپ و راست از دست چپ خود استفاده کنید.

معرفی بازی: Run

شاید بتوان گیم‌پلی سریع و جذاب این بازی را تنها نکته مثبت آن دانست، و الا که گرافیک بازی آن‌چنان چنگی به دل نمی‌زند. هرچند درنهایت محصول بدست آمده قابل تحمل و حتی شاید بتوان گفت کمی بامزه است، ولی بازهم جا برای بهتر شدن طراحی محیط و به خصوص شخصیت‌های اصلی این بازی وجود داشت.

در این بازی با دو حالت مختلف رو به رو می‌شوید: حالت مرحله‌ای و حالت بی‌نهایت که خب مسلماً در حالت مرحله‌ای باید مراحل بازی را یک به یک پشت سرگذاشته و در حالت بی‌نهایت بازی نیز می‌توانید در مسیری بی‌انتها، رکورد خود را ثبت کنید.

معرفی بازی: Run

Run به هیچ عنوان بازی جدید و منحصر به فردی نیست. حتی می‌توان گفت در ارائه همان ایده‌ی قدیمی اگثر بازی‌های رانر نیز کمی ضعیف ظاهر شده است. اما درنهایت اگر از طرفداران سبک رانر هستید، شاید بد نباشد یک‌بار این بازی را تجربه کنید.

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Run
  • معرفی بازی: Run
  • معرفی بازی: Run
  • معرفی بازی: Run
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا