برای نخستین بار با نخسین گوشی ضدآب بلک‌بری آشنا شوید

گوشی هوشمند «بلک‌بری موشِن» فاقد صفحه‌کلید سخت‌افزاری است و در عوض یک نمایشگر لمسی بزرگ با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل روی آن کار گذاشته شده است.

موبنا – چند ماه قبل تایید شد شرکت بلک‌بری در حال ساخت یک گوشی هوشمند با نمایشگر یکپارچه و بدون صفحه‌کلید سخت‌افزاری است که قابلیت‌های ضدآب را شامل می‌شود و قرار است اکتبر امسال از گوشی یاد شده رونمایی شود. این طور که شایعات منتشر شده نشان می‌داد این گوشی هوشمند با نام «بلک‌بری کریپتون» توسعه یافته است و کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) به تازگی مجوزهای ورود آن را به بازار صادر کرد.

هم‌اکنون خبرهای رسیده اطلاعات بیشتری در مورد این محصول نمایان کرده است تا برای نخستین بار تصور آن نمایان شود. «ایوان بلاس» صاحب حساب کاربری مشهور evleaks@ در توئیتر برای نخستین بار تصاویر این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت و توضیح داد این محصول در نهایت با نام «بلک‌بری موشِن» عرضه می‌شود و بنابراین «کریپتون» تنها یک کد برای توسعه آن بوده است.

برای نخستین بار با نخسین گوشی ضدآب بلک‌بری آشنا شوید

همان طور که از قبل گفته شده بود، گوشی هوشمند «بلک‌بری موشِن» فاقد صفحه‌کلید سخت‌افزاری است و در عوض یک نمایشگر لمسی بزرگ با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل روی آن کار گذاشته شده است. در بخش جلوی این گوشی هوشمند حسگر اثر انگشت کار گذاشته شده است و لوگوی بلک‌بری را هم در همین بخش در زیر نامیشگر مشاهده می‌کنیم. علاوه بر این «موشِن» سیستم عامل اندروید دارد و جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری برای هدفون را هم شامل می‌شود.

بدنه این گوشی هوشمند از فلز ساخته شده است و هنوز به درستی مشخص نیست شرکت بلک‌بری نخستین گوشی ضدآب خود را چه زمانی و با چه قیمتی وارد بازار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا