«آیپَد اِیر» اپل ۱۰۰ دلار ارزان شد

این تبلت تا پیش از این به قیمت ۳۵۰ دلار فروخته می‌شد و البته فروشگاه اینترنتی آمازون آن را در لیست محصولات گران‌تر از ۳۷۰ دلار خود قرار داده بود.

موبنا – از زمانی که اپل نخستین مدل از سری رایانه‌های لوحی «آیپدر اِیر» را روانه بازار کرد چهار سال می‌گذرد و این تبلت هنوز هم در بازار فروخته می‌شود و بسیاری از کشورها آن را به صورت مستقیم در اختیار کاربران می‌گذارند. رایانه لوحی مذکور طی سال‌های اخیر بارها تخفیف‌های مختلف دریافت کرده است و هم‌اکنون هم با قیمت ارزان‌تر از قبل فروخته می‌شود.

«آیپَد اِیر» اپل ۱۰۰ دلار ارزان شد

اگرچه بازار جهانی تبلت‌ها رو به افول است و هر روز از فروش آنها کاسته می‌شود، ولی سری رایانه‌های لوحی «آیپد» اپل همچنان محبوبیت دارند و به اندازه کافی برای فروش در نقاط مختلف جهان جذاب هستند. در این مورد، اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دنبال یک دستگاه «آیپد» ارزان می‌گردید می‌توانید یک دستگاه «آیپد اِیر» اپل را با قیمت ۲۶۷ دلار از فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کنید.

این تبلت تا پیش از این به قیمت ۳۵۰ دلار فروخته می‌شد و البته فروشگاه اینترنتی آمازون آن را در لیست محصولات گران‌تر از ۳۷۰ دلار خود قرار داده بود. ولی هم‌اکنون این امکان فراهم شده است تا دستگاه یاد شده را با تخفیف ۱۰۰ دلاری نسبت به قیمت اصلی خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا