عرضه تولیدات ۲۶ شرکت مختلف با نام «تولید شده برای گوگل»

گوگل لیستی را در اختیار رسانه‌های خبری گذاشت که در آن نام ۲۶ شرکت آورده شده بود که تمامی آنها می‌توانستند این مارک را روی محصولات خود چاپ کنند.

موبنا – چند روز قبل گفته شد که شرکت گوگل قصد دارد مارک جدیدی را با نام «تولید شده برای گوگل» روی محصولات خود درج کند طرح اعتای این تاییدیه روی لوازم جانبی مختلف از تاریخ چهارم اکتبر همزمان با معرفی گوشی هوشمند «پیکسل ۲» آغاز می‌شود.

به جز شرکت‌های همکار گوگل که برای گوشی‌های هوشمند آن قاب محافظ، شارژر و باتری تولید می‌کنند و این  مارک را در اختیار می‌گیرند، قرار است دیگر کمپانی‌ها در طرح «تولید شده برای گوگل» حاضر شوند و روی بسته‌های مختلف خود این لوگو را درج کنند.

روز گذشته زمانی که گوگل طرح اعطای مجوز «تولید شده برای گوگل» را به صورت رسم یمعرفی کرد، این شرکت لیستی را در اختیار رسانه‌های خبری گذاشت که در آن نام ۲۶ شرکت آورده شده بود که تمامی آنها می‌توانستند این مارک را روی محصولات خود چاپ کنند. نام این شرکت‌ها به قرار زیر اعلام شده است:

عرضه تولیدات ۲۶ شرکت مختلف با نام «تولید شده برای گوگل»

اینسیپو، مُشی، بِلکین، تِک۲۱، آنکِر،‌ لیبراتون، اینویزیبل شیلد، بِلروی پاور ساپورت، کِیت اِسپِید، دی‌برند، لایف پروف، اوه جوی، زوینداستریز، مانستر، دِ مینت گاردِنر، پانزر گلاس، آندر آرمور، اوربانیرز، آل‌آل‌آل، اسپِک، آترباکس، گریفین، ام، استافتکول

البته پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک نام تعداد بیشتری از شرکت‌هایی که محصولات خود را با برند «تولید شده برای گوگل» روانه بازار می‌کنند، معرفی شود. کاربران هنگام خرید این محصولات می‌توانند اطمینان کافی داشته باشند، زیرا گوگل بر تولید همه محصولات یاد شده نظارت کامل دارد و زمانی آنها را با لوگوی «تولید شده برای گوگل» وارد بازار می‌کند که تمام استانداردهای خود برای آنها لحاظ شده باشد. زیرا این لوگو به آن معنی است که محصولات مختلف دقیقا برای گوگل ساخته شده‌اند و می‌بایست کیفیت گوگل را داشته باشند. بنابراین شرکت گوگل تمامی این محصولات را پیش از ورود به بازار همه آنها را آزمایش می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا