فهرست بهترین قاب‌های چرمی جهان برای «آیفون ۸» (+عکس)

اگر جزء‌ آن دسته از کاربران هستید که ترجیح می‌دهید با خرید قاب چرمی زیبایی گوشی خود را حفظ کنید دراینجا فهرست بهترین قاب‌های چرمی آورده شده است.

موبنا – کاربرانی که در مرحله نخست گوشی‌های جدید اپل را در اختیار گرفتند این محصول را که در قسمت پشته بدنه بخش شیشه‌ای را شامل می‌شود، متفاوت با مدل‌های قبلی مورد استفاده قرار دادند. اگرچه لایه شیشه‌ای قسمت پشت بدنه در دو گوشی هوشمند «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» به زیبایی دستگاه افزوده است، ولی باید توجه داشت که این بخش بسیار براق است و به راحتی اثر انگشت کاربران روی آن باقی می‌ماند. در حالی که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند برای این گوشی هوشمند گران قیمت قاب محافظ استفاده کنند، در اینجا فهرست بهترین قاب‌های چرمی برای دو گوشی «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» آورده شده است.

شما به عنوان یکی از صاحبان دو گوشی هوشمند «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» گزینه‌های فراوانی را در بازار قاب‌های محافظ پیش رو دارید. با این وجود اگر جزء‌ آن دسته از کاربران هستید که ترجیح می‌دهید با خرید قاب چرمی زیبایی گوشی خود را حفظ کنید دراینجا فهرست بهترین قاب‌های چرمی آورده شده است.

 

فهرست بهترین قاب‌های چرمی جهان برای «آیفون ۸» (+عکس)

قاب‌های چرمی شیلدون – قیمت: ۲۰ تا ۳۰ دلار

شرکت «شیلدون» به واسطه عرضه بهترین، باکیفیت‌ترین و زیباترین قاب‌های چرمی شهرت جهانی دارد. این قاب‌ها معمولا با قیمت ارزان وارد بازار می‌شوند و مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند. این شرکت سال گذشته برای دو گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» مدل‌های مختلف قاب چرمی خود را عرضه کرده بود و هم‌اکنون این قاب‌ها با قیمت ۲۰ تا ۳۰ دلار برای «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در این بخش سه مدل قاب چرمی «شیلدون» برای دو گوشی هوشمند مذکور ارایه شده است که تمامی آنها یک بخش ویژه برای قرار دادن پول را شامل می‌شوند و البته ضخامت کمی دارند. دو مدل اصلی این قاب‌ها از نظر ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر دارند و البته یک از آنها قفل مغناطیسی را هم شامل می‌شود. سومین مدل قاب‌ها ظاهر ساده‌تر و زیباتری دارد که گوشه‌های آن مانند گوشی هوشمند آیفون خمیده است.

 

فهرست بهترین قاب‌های چرمی جهان برای «آیفون ۸» (+عکس)

قاب‌های چرمی موجو – قیمت: ۲۰ تا ۵۰ دلار

«موجو» نام شرکت دیگری است که به صورت تخصصی در زمینه تولید قاب‌های چرمی مخصوص گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. این شرکت همچنین قاب‌های بسیار ظرفیت مطابق با مد روز هم تولید می‌کند و محصولات آن را می‌توان جزء ظریف‌ترین و باکیفیت‌ترین قاب‌های موجود دانست. این قاب‌های چرمی به قدری ظریف هستند که کلید خاموش/روشن و کلید تنظیمات صدا زیر بخش چرمی قرار می‌گیرد و با این وجود به راحتی می‌توانید کنترل آنها را در دست داشته باشید. در بخش دیگر محل قرار دادن کار‌ت‌های بانکی برای این قاب در نظر گرفته شده است.

شرکت «موجو» برای دو گوشی هوشمند «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» چهار مدل قاب چرمی عرضه کرده است.

 

فهرست بهترین قاب‌های چرمی جهان برای «آیفون ۸» (+عکس)

قاب‌های چرمی «نودوس» – قیمت: ۶۶ دلار

در مورد محصولات «نودوس» نکته‌هایی وجود دارد که به صورت انحصاری فقط در قاب‌های چرمی این شرکت آنها را مشاهده می‌کنید. قاب‌های چرمی که در این شرکت ساخته می‌شوند ظاهر ضخیم‌تر و تا اندازه‌ای خشن‌تر دارند و این شکل ظاهری آنها را از تمام محصولات مشابه متمایز کرده است. داخل بدنه این قاب‌ها بخش مغناطیسی کار گذاشته شده است که قفل مخصوص این شرکت را هم شامل می‌شود و شما با این گیره مغناطیسی به راحتی می‌توانید دستگاه خود را به بخش‌ها و دیواره‌های فلزی متصل کنید.

شرکت «نودوس» برای دو گوشی هوشمند «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» دو مدل قاب چرمی عرضه کرده است که یکی از آنها به صورت تاشو است و دیگری فقط بخش پشتی بدنه را پوشش می‌دهد.

 

فهرست بهترین قاب‌های چرمی جهان برای «آیفون ۸» (+عکس)

«آترباکس استرادا فولیو» – قیمت: ۲۵ تا ۵۰ دلار

«آترباکس» برای قاب‌های محافط و پرقدرتی که تولید می‌کند به شهرت رسیده است. «فولیو» نام قاب جدید این شرکت برای گوشی‌های جدید اپل است که به همین اندازه در مقابل تمام ضربات احتمالی قدرت دارد و با این وجود ظاهر زیبا و باریکی دارد. این قاب چرمی در پنج رنگ ساخته شده است و البته می‌تواند یک کارت اعتباری ار هم در خود نگه دارد. البته توجه داشته باشید کاربرد اصلی این قاب محافظ حمل پول و کارت نیست و به همین خاطر شما می‌توانید از آن به عنوان یک محافظ کاربردی استفاده کنید.

 

فهرست بهترین قاب‌های چرمی جهان برای «آیفون ۸» (+عکس)

قاب چرمی «توتالی» – قیمت: ۲۷ دلار

شرکت «توتالی» ادعا می کند ظریف‌ترین قاب چرمی جهان را برای گوشی هوشمند «آیفون ۸» تولید کرده است. این پوشته چرمی ۰.۰۲ اینچ ضخامت دارد که البته پشت و روی گوشی را پوشش می‌دهد. این محصول برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند از داشتن قاب چرمی لذت ببرند، زیبایی گوشی هوشمند خود را حفظ کنند و نگران زمین خوردن دستگاه نباشند بهترین گزینه محسوب میشود.

 

فهرست بهترین قاب‌های چرمی جهان برای «آیفون ۸» (+عکس)

قاب چرمی «کانواسا وان»

این محصول یک قاب چرمی بسیار ظریف است که اطراف آن به صورت باز طراحی شده است تا کاربر بتواند به کلیدهای اصلی دسترسی داشته باشد. آن دسته از کاربرانی که از کلیدهای سخت‌افزاری آیفون زیاد استفاده می‌کنند، این محصول بهترین گزینه برای آنها محسوب می‌شود و توصیه می‌شود چنین محصولی را خریداری کنند. البته با چنین قابی توقع نداشته باشید که بخش چرمی محافظت ویژه از گوشی هوشمند شما انجام دهد، زیرا بیشتر بخش‌های آن باز است و احتمال ضربه خوردن دستگاه وجود دارد.

 

فهرست بهترین قاب‌های چرمی جهان برای «آیفون ۸» (+عکس)

قاب چرمی «تندلین»

«تندلین» می‌تواند به عنوان یک قاب چرمی کلاسیک برای شما مورد استفاده قرار گیرد و پوشش رسمی و شیک را برای گوشی هوشمند جدید شما به ارمغان بیاورد. این قاب چرمی زیبا ۰.۰۸ اینچ ضخامت دارد و اگر بخش پشتی آن به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد با ضخامت ۰.۰۴ اینچ به گوشی شما متصل می‌شود. این قاب به وسطه شکل ظاهری کلاسیک و مقاومت بالای خود محبوب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا