پرچمدار چینی پرقدرت حراج شد: ۲۰۰ دلار

شرکت آمازون گوشی هوشمند LeEco Le Pro3 را با قیمت ۱۹۹ دلار حراج کرده است و بنابراین کاربران می‌توانند آن را با تخفیف ۱۵۰ دلاری بخرند.

موبنا – شرکت LeEco به واسطه تولید گوشی‌های هوشمند پیشرفته و ارزان شهرت جهانی پیدا کرده است و در حالی که هنوز محصولات خود را وارد بازار آمریکا نمی‌کند، میزان فروش محصولات آن نسبت به پیش‌بینی‌هایی که مدیران شرکت کرده بودند کمتر است. آخرین پرچمدار این شرکت که سال گذشته روانه بازار شد  LeEco Le Pro3 که البته با استقبال گسترده کاربران مواجه شد و فروش گوشی‌های رقیب را کم کرد.

این گوشی هوشمند چینی قابلیت‌های فراوانی داشت و نسبت به امکاناتی که در خود جا داده بود بسیار ارزان بود. هم‌اکنون کمتر از یک سال از زمان ورود این دستگاه به بازار گذشته شده است و فروشگاه اینترنتی آمازون آن را با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار به فروش می‌رساند. این در حالی است که نام گوشی هوشمند مذکور در لیست محصولات با قیمت ۳۵۰ دلار به چشم می‌خورد که قیمت اصلی دستگاه است.

پرچمدار چینی پرقدرت حراج شد: ۲۰۰ دلار

به هر حال، شرکت آمازون گوشی هوشمند  LeEco Le Pro3 را با قیمت ۱۹۹ دلار حراج کرده است و بنابراین کاربران می‌توانند آن را با تخفیف ۱۵۰ دلاری بخرند.

نوشته های مشابه

اگرچه این گوشی هوشمند به صورت قفل نشده و بدون هرگونه قرارداد مخابراتی به این قیمت فروخته می‌شود، ولی با همه شبکه‌های مخابراتی سازگار است. گوشی هوشمند  LeEco Le Pro3 را می‌توان یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های موبایلی موجود در بازار جهانی دانست. این محصول پردازنده «اسنپدراگون ۸۲۱» را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. گوشی مذکور نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل دارد، دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی گوشی تصاویر را با کیفیت ۸ مگاپیکسل تهیه می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا