اوایل ۲۰۱۸ منتظر گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۶» باشید (+عکس)

منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند نمایشگر ۶ اینچی را در خود جا داده است و نخستین محصول در سری گوشی‌های وان‌پلاس محسوب می‌شود که تا این اندازه بزرگ است.

موبنا – اگر بر اساس اخباری که پیش از این منتشر شده بود منتظر آن هستید تا گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵تی» اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود بهتر است که این خبر را فراموش کنید. زیرا اخبار جدید نشان می‌دهد که اتفاق مذکور هرگز صورت نمی‌گیرد و شرکت چینی تصمیم دارد به جای آن گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۶» را اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی روانه بازار کند.

اوایل ۲۰۱۸ منتظر گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۶» باشید (+عکس)

سال گذشته این شرکت گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۳تی» را عرضه کرد که تراشه آن نسبت به مدل قبلی از «اسنپدراگون ۸۲۰» به «اسنپدراگون ۸۲۱» تغییر یافته بود و دوربین سلفی آن هم بهتر شده بود.

اوایل ۲۰۱۸ منتظر گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۶» باشید (+عکس)

امسال برای گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» مجهز به پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» ارتقا خاصی صورت نی‌گیرد و تا مدل «تی» آن هم عرضه شود و در عوض شرکت سازنده تلاش فراوانی انجام می‌دهد تا پرچمدار بعدی خود یعنی «وان‌پلاس ۶» را عرضه کند.

منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند نمایشگر ۶ اینچی را در خود جا داده است و نخستین محصول در سری گوشی‌های وان‌پلاس محسوب می‌شود که تا این اندازه بزرگ است. نسبت طول و عرض این نمایشگر ۱۸:۹ است و طراحی آن به گونه‌ای است که نمایشگردستگاه لبه ندارد و تمام سطح روی آن را پوشانده است.

دکمه بازگشت به بالا