رکورد تاریخی شائومی: فروش ۱۰ میلیون گوشی در کمتر از ۳۰ روز

هند مهم‌ترین بازاری بود که شائومی به کمک آن موفق شد این تعداد گوشی را عرضه کند. طبق آمارهای موجود ۱۰ درصد گوشی‌های هوشمند شائومی که در سپتامبر امسال فروخته شد، ظرف دو روز در کشورهای جنوب آسیا خریداری شد.

موبنا – شرکت چینی شائومی موفق شد در ماه سپتامبر از سال جاری میلادی در مجموع ۱۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند. «لِی جون» مدیرعامل شرکت روز گذشته این خبر را شبکه اجتماعی چینی «وِیبو» منتشر کرد.

بر اساس این خبر گفته شد که برای نخستین بار شرکت شائومی توانست در یک ماه این میزان گوشی را عرضه کند. در مقایسه با رقم مذکور، این شرکت چینی در فصل دوم از سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شد ۲۳.۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازار جهانی عرضه کند.

با این توضیحات این شرکت چینی چطور موفق شد رکورد جدید را به ثبت برساند؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد هند مهم‌ترین بازاری بود که شائومی به کمک آن موفق شد این تعداد گوشی را عرضه کند. طبق آمارهای موجود ۱۰ درصد گوشی‌های هوشمند شائومی که در سپتامبر امسال فروخته شد، ظرف دو روز در کشورهای جنوب آسیا خریداری شد.

رکورد تاریخی شائومی: فروش ۱۰ میلیون گوشی در کمتر از ۳۰ روز

شائومی برای دستیابی به رکورد مذکور از مراسم دیوالی که یکی از محبوب‌ترین جشن‌های مذهبی در هند محسوب می شود کمک گرفت. این شرکت چینی ماه گذشته دو گوشی هوشمند جدید با نام «می نوت ۳» و «می اِی۱» عرضه کرده بود که مبتنی بر سیستم عامل اندروید قابلیت‌های قابل ملاحظه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دادند و بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

شرکت شائومی توانست فروش گوشی های هوشمند خود را نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی به میزان قابل توجه افزایش دهد. سال گذشته این شرکت ۵۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته بود که البته این رقم نسبت به ۷۰ میلیون دستگاه گوشی شائومی که در سال ۲۰۱۵ فروخته شد کمتر بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا