تایید شد: همه گوشی‌های نوکیا «اندروید پی» می‌گیرند

می‌توان با اطمینان گفت تمام مدل‌های کنونی که شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی روانه بازار کرده است در آینده سیستم عامل «اندروید پی» را در اختیار خواهند گرفت.

موبنا – شرکت اچ‌ام‌دی تولیدکننده سری گوشی‌های هوشمند نوکیا اعلام کرد که به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای تمام محصولات این شرکت و عرضه «اندروید ۸.۰ اریو» برای همه آنها طی سال جاری میلادی صورت خواهد گرفت. حتی ارزان‌ترین محصولی که این شرکت با نام «نوکیا ۳» عرضه کرده است هم آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را در اختیار خواهد گرفت.

با توضیح مذکور به نظر می‌رسد که شرکت فنلاندی قصد دارد گام‌های بلندتری در این زمینه بردارد و در آخرین خبرها گفته شده است که تمام مدل‌های کنونی سری گوشی‌های نوکیا مدت کوتاهی پس از آنکه «اندروید پی» در سال آتی میلادی توسط گوگل معرفی شود، آن را در اختیار خواهند گرفت. این خبر امروز طی کنفرانسی که در  فیلیپین برگزار شده بود اعلام شد.

تایید شد: همه گوشی‌های نوکیا «اندروید پی» می‌گیرند

بر این اساس می‌توان با اطمینان گفت تمام مدل‌های کنونی که شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی روانه بازار کرده است در آینده سیستم عامل «اندروید پی» را در اختیار خواهند گرفت. با این توضیحات می‌توان گفت گوشی هوشمند «نوکیا ۲» که طی هفته‌های جاری شایعات فراوان در مورد آن منتشر شده است و به عنوان ارزان‌ترین گوشی این شرکت وارد بازار می‌شود هم سیستم عامل مذکور را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اگرچه کارشناسان می‌گویند این محصول برای اجرای سیستم عامل «اندروید پی» به اندازه کافی قوی نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا