مقاوم‌ترین قاب گوشی جهان عرضه شد (+فیلم)

قاب جدید «دی‌برند» با نام «گریپ» شناخته می‌شود و شرکت سازنده از آن به عنوان «مقاوم‌ترین قاب جهان» یاد می‌کند.

موبنا – شرکت «دی‌برند» از سال‌ها قبل در زمینه تولید قاب‌های تلفن همراه فعالیت می‌کرد و بیشتر قاب‌هایی که تا امروز وارد بازار کرد ضخامت بسیار کم و ظاهر زیبا داشت که همین مسئله باعث می‌شد این قاب‌ها مقاومت چندان زیادی نداشته باشند. قاب‌های ساخته شده در این شرکت از بهترین مواد تولید می شوند و ظاهر زیبای آنها بر محبوبیت این محصولات جانبی افزوده است.

اما این طور که خبرهای جدید نشان می‌دهد «دی‌برند» آمادگی آن را دارد تا قاب‌های مقاوم‌تر هم تولید کند و آخرین محصول شرکت مذکور به گونه‌ای ساخته شده است که از آن با نام «مقاوم‌ترین قاب جهان» یاد می‌کنند.

مقاوم‌ترین قاب گوشی جهان عرضه شد (+فیلم)

در بازار امروزی که برای هر گوشی هوشمند هزاران مدل قاب مختلف عرضه می‌شود، چنین محصولی کاملا متفاوت می‌نماید. قاب جدید «دی‌برند» با نام «گریپ» شناخته می‌شود و شرکت سازنده از آن به عنوان «مقاوم‌ترین قاب جهان» یاد می‌کند. این لایه مقاوم به گونه‌ای است که روی آن می‌توان قاب‌های زیبا و ظریف را هم مورد استفاده قرار داد.

 

 

قاب «دی‌برند گریپ» برای تمام پرچمداران موجود در بازار جهانی ساخته شده است و هنوز قیمت نهایی آن مشخص نیست. از جمله گوشی‌های هوشمندی که این قاب برای آنها ساخته شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: گلکسی نوت ۸ سامسونگ، گلکسی اس۸ پلاس سامسونگ، گلکسی اس۸ سامسونگ، گلگسی اس۷ اِج سامسونگ، آیفون اکس اپل، آیفون ۸ پلاس اپل، آیفون ۸ اپل، آیفون ۷ پلاس اپل، آیفون ۷ اپل، آیفون ۶اس پلاس اپل، آیفون ۶اس اپل، آیفون ۶ پلاس اپل، آیفون ۶ اپل، پیکسل ۲ گوگل، پیکسل اکس‌ال ۲ گوگل، پیکسل گوگل، پیکسل اکس‌ال گوگل، وان‌پلاس ۵، وان‌پلاس ۳تی، وان‌پلاس ۳، و نکسوز ۶پی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا