«لیوایز» نخستین ژاکت هوشمند را وارد بازار کرد (+عکس)

این ژاکت «کامیوتر تراکر» نام دارد و زمانی که آن را می‌پوشید هیچ تفاوتی را با لباس‌های عادی احساس نمی‌کنید.

موبنا – حدود یک سال پس از معرفی رسمی این محصول و دو سال پس از آغاز نخستین تلاش‌ها برای ساخت پارچه‌های حساس به لمس انگشتان،‌ شرکت تولیدکننده پوشاک «لیوایز» ژاکت منحصر به‌فرد خود را با آستین‌های هوشمند وارد بازار کرد.

این ژاکت «کامیوتر تراکر» نام دارد و زمانی که آن را می‌پوشید هیچ تفاوتی را با لباس‌های عادی احساس نمی‌کنید. آستین چپ این ژاکت به گونه‌ای طراحی شده است که به کمک آن می‌توانید به طور کامل کنترل گوشی هوشمند را در دست بگیرید.

«لیوایز» نخستین ژاکت هوشمند را وارد بازار کرد (+عکس)

این ژاکت مخصوص که ۳۵۰ دلار قیمت دارد در مرحله نخست برای دوچرخه‌سواران وارد بازار شده است تا حین پا زدن به راحتی بتوانند امکانات الکترونیکی و دیجیتالی خود را مورد استفاده قرار دهند. با این وجود پیش‌بینی می‌شود به زودی مدل‌های دیگر این لباس برای استفاده عمومی در اختیار کاربران قرار گیرد.

«لیوایز» نخستین ژاکت هوشمند را وارد بازار کرد (+عکس)

این ژاکت زیبا که در حالت عادی هیچ تفاوتی با مدل‌های معمول ندارد در انواع مختلف طراحی شده است و به گفته شرکت «لیوایز» مدل پایه‌ آن ۱۴۸ دلار قیمت دارد که البته بسته به امکانات و قابلیت‌هایی که در اختیار می‌گیرد قیمت آن تا ۴۰۰ دلار افزایش میابد.

دو شرکت لیوایز و گوگل همکاری‌های گسترده ای را با یکدیگر جلو می‌برند تا پوشاک هوشمند را به دست مردم برسانند و در این زمینه اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام داده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا