به زودی منتظر پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی باشید

شرکت اچ‌تی‌سی از هم‌اکنون خود را برای سال ۲۰۱۸ میلادی آماده می‌کند تا پرچمدار جدید و پرقدرت را وارد بازار کند.

موبنا – سرانجام به صورت رسمی اعلام شد گوگل شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی را با پرداخت ۱.۱ میلیارد دلار خریداری کرده است تا از این پس بتواند فرآیند تولید گوشی‌های هوشمند «پیکسل» خود را آسان‌تر دنبال کند.

اما آیا به نظر شما این اتفاق پایان راه اچ‌تی‌سی خواهد بود تا دیگر محصولاتی با این برند را مشاهده نکنیم؟

پاسخ این مسئله منفی است و به عبارت دیگر باید گفت این نقطه پایان مسیر اچ‌تی‌سی نیست و از این پس باز هم می‌توان گوشی‌های هوشمندی با این نام را مشاهده کرد. شرکت اچ‌تی‌سی از هم‌اکنون خود را برای سال ۲۰۱۸ میلادی آماده می‌کند تا پرچمدار جدید و پرقدرت را وارد بازار کند.

به زودی منتظر پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی باشید

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «این قرارداد همچنین از اچ‌تی‌سی پشتیبانی می‌کند تا استراتژی خود را برای حفظ این برند درعرصه گوشی‌های هوشمند حفظ کند و از این طریق تعداد بیشتری محصول روانه بازار کند، کارایی عملیاتی بیشتری داشته باشد و درآمد اقتصادی بهتری را به دست آورد. اچ‌تی‌سی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا بهترین کلاس مهندسی را ارایه کند و این شرکت هم‌اکنون روی پرچمدار بعدی گوشی‌های خود کار می‌کند که این محصول پس از عرضه موفق گوشی هوشمند HTC U11 در اوایل سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود».

کلیدواژه اصلی در این بیانیه «درآمد اقتصادی روبه جلو» است و این مسئله به آن معنی خواهد بود که اچ‌تی‌سی در ادامه فعالیت‌های خود روی بهترین و کارآمدترین دستگاه‌های موبایلی تمرکز می‌کند که از آنها به عنوان پرچمداران گوشی‌های هوشمند یاد می‌شود تا از این طریق بتواند سهم بیشتری از بازار را به دست آورد.

با این وجود آیا شرکت اچ‌تی‌سی همچنان این استراتژی را پیش روی خود می‌بیند تا در سال ۲۰۱۸ میلادی همچنان به عنوان یک تولیدکننده مطرح گوشی‌های هوشمند برند خود را حفظ کند؟ این یک سوال پیچیده است که برای پاسخ دادن به آن می‌بایست تا سال آینده منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا