فقط ۳۰ نفر در صف خرید آیفون ۸!

فروشگاه اپل در شهر سیدنی گزارش داد از زمان تولد نخستین آیفون تا امروز، این کمترین میزان جمعیتی بود که برای خرید مدل جدید گوشی هوشمند اپل مراجعه کرده بود.

موبنا – از سال‌های قدیم رسم بر آن بود که کاربران پیش از آغاز فروش عمومی مدل جدید گوشی هوشمند آیفون پشت درهای بسته فروشگاه‌های اپل صف می‌کشیدند و حتی برای آنکه نخستین نفر باشند، از چند روز قبل در این مکان حضور میافتند و با اشتیاق تمام لحظه‌ها را پشت سر می‌گذاشتند تا با پرداخت هزینه زیاد مدل جدید آیفون را خریداری کنند. این رسم تقریبا در همه کشورها در مقابل فروشگاه‌های اپل به همین صورت دنبال می‌شد و شهر سیدنی هم از این قانون مستثنی نبود. اما این بار که «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» وارد بازار شدند همه چیز تغییر کرد.

فروشگاه اپل در شهر سیدنی گزارش داد از زمان تولد نخستین آیفون تا امروز، این کمترین میزان جمعیتی بود که برای خرید مدل جدید گوشی هوشمند اپل مراجعه کرده بود. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این فروشگاه تنها ۳۰ نفر در یک صف کوچک ایستاده بودند تا درها باز شود و یکی از این دو گوشی را خریداری کنند.

فقط ۳۰ نفر در صف خرید آیفون ۸!

البته گفته می‌شود که اگرچه تعداد این افراد کم بود، ولی زمان انتظار آنها تقریبا مشابه سال‌های قبل بود. یکی از افرادی که در این صف ایستاده بود «مازن کوروچ» نام داشت. او برای خرید این گوشی هوشمند ۱۱ روز پشت درهای فروشگاه مرکزی اپل در شهر سیدنی منتظر ماند.

امسال دهیمن سالگرد تولد گوشی هوشمند آیفون بود و شرکت اپل محصول ویژه با نام «آیفون اکس» را به همین مناسبت معرفی کرد. با توجه به اینکه هنوز فروش این گوشی هوشمند آغاز نشده است برخی کارشناسان اعلام کردند این احتمال وجود دارد که استقبال اندک از «آیفون ۸» به دلیل انتظار آنها برای ورود «آیفون اکس» بوده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته پیش‌فروش گوشی هوشمند «آیفون اکس» از ۲۷ سپتامبر آغاز می‌شود و از تاریخ ۳ نوامبر به دست مردم می‌رسد. مدل پایه این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و از مهم‌ترین مشخصات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر ۵.۸ اینچی او‌ال‌ای‌دی، حسگر تشخیص چهره موسوم به «فِیس‌ آی‌دی»، نمایشگر یکپارچه بدون دکمه و باتری پردوام با قابلیت ذخیره انرژی به مدت دو روز اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا