«گلکسی نوت ۸» دو سیم کارته وارد بازار شد: ۸۹۰ دلار

مدل ویژه این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت در اصل نسخه جهانی «گلکسی نوت ۸» است که به جای پشتیبانی از پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵»، تراشه «اکسینوس ۸۸۹۰» سامسونگ را شامل می‌شود.

موبنا – از آنجایی که کاربران آمریکایی علاقه زیادی به گوشی‌های دو سیم کارته ندارند احتمال کمی وجود دارد که سامسونگ مدل دو سیم کارته «گلکسی نوت ۸» را در این کشور عرضه کند. ولی این مسئله به آن معنی نخواهد بود کاربران در دیگر کشورها نمی توانند چنین محصولی را در اختیار بگیرند.

اگر شما به دنبال گوشی هوشمند دو سیم کارته می‌گردید و خرید این محصول را به دو گوشی هوشمند مجزا ترجیح می‌دهید، بهتر است نسخه ویژه پرچمدار جدید سامسونگ یعنی «گلکسی نوت ۸» را با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت بشناسید.

«گلکسی نوت ۸» دو سیم کارته وارد بازار شد: ۸۹۰ دلار

مدل جهانی این گوشی هوشمند تنها از یک سیم کارت پشتیبانی می‌کند و با انواع شبکه‌های مخابراتی هم سازگاری دارد. ولی مدل ویژه آن که با رنگ‌های طلایی، خاکستری، مشکی و آبی در دسترس است می‌تواند از دو سیم کارت پشتیبانی کند.

شرکت سامسونگ هنوز این محصول را به صورت رسمی در کشورهای مختلف عرضه نکرده است. با این وجود مدل دو سیم کارته «گلکسی نوت ۸» اندکی از مدل تک سیم کارته آن ارزان‌تر است و بیشتر کاربران در کشورهای مختلف جهان به آن دسترسی خواهند داشت. این گوشی هوشمند هم اکنون روی سایت‌های اینترنتی ای‌بِی و آمازون به قیمت ۸۹۰ دلار فرخته می‌شود.

البته توجه داشته باشید مدل ویژه این گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت در اصل نسخه جهانی «گلکسی نوت ۸» است که به جای پشتیبانی از پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵»، تراشه «اکسینوس ۸۸۹۰» سامسونگ را شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا