فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

در اینجا لیست بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده جهان که از آنها با عنوان «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» یاد می‌شود، با جزییات کامل آورده شده است.

موبنا – خانواده پرچمداران ۴۰۰ دلاری در عرصه گوشی‌های هوشمند هر روز بزرگتر می‌شود و گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارد. این روزها شما می‌توانید یک دستگاه گوشی هوشمند را با ظاهر پیشرفته، امکانات قابل قبول و کارایی بالا با قیمت ۴۰۰ دلار خریداری کنید. همین مسئله باعث شده است خانواده جدیدی در عرصه گوشی‌های هوشمند متولد شود که از آن با نام «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» یاد می‌کنند.

دلایل فراوانی وجود دارد که این پرچمداران با قیمت ارزان‌تر وارد بازار می‌شوند و البته نمی‌توان آنها را معادل گوشی‌های پیشرفته ۷۰۰ دلاری و گران‌تر دانست. به هر حال این گوشی هوشمند هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شوند و محبوبیت زیادی دارند.

«پرچمداران ۴۰۰ دلاری» که نام آنها در این گزارش آورده شده است بهترین گزینه در این زمینه محسوب می‌شوند و نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بهترین قابلیت‌ها را در اختیار شما می‌گذارند. بیشتر آنها با شبکه مخابراتی CDMA کار نمی‌کنند و در بیشتر کشورها از طریق شرکت‌های مخابراتی به دست کاربران نمی‌رسند تا در عوض کاربران به صورت مستقیم آنها را خریداری کنند.

این گوشی‌های هوشمند در بسیاری از موارد پرفروش‌ترین محصولات شرکت سازنده هستند و به دلیل قابلیت‌های کاربردی و قیمت ارزان توجه همه کاربران جهانی را به خود جلب کرده‌اند.

در اینجا لیست بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده جهان که از آنها با عنوان «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» یاد می‌شود، با جزییات کامل آورده شده است.

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۱۰- هوواوی نُوا ۲ – قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی: ۴۰۰ یورو

نمایشگر: ۵ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل – پردازنده: های‌سیلیکون با هشت هسته ۲۳۶۰ مگاهرتزی – رم: ۴ گیگابایت – حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اس‌دی – باتری: ۲۹۵۰ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: ۱۱ جولای ۲۰۱۷

«هوواوی نُوا ۲» دومین نسل از سری گوشی‌های محبوب شرکت چینی محسوب می‌شود که البته در آمریکا به فروش نمی‌رسد. این گوشی هوشمند در اروپا فروش بسیار خوبی داشت است و با بدنه فلزی و امکانات قابل قبول، طراحی هوواوی را با قیمت ارزان در اختیار کاربران می‌گذارد. این گوشی هوشمند دوربین دوگانه ندارد و با این وجود دوربین سلفی آن بسیار باکیفیت است.

 

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۹- هوواوی آنر ۸ – قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی: ۳۲۵ دلار

نمایشگر: ۵.۲ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل – پردازنده: های‌سیلیکون ۸ هسته‌ای با توان ۲۳۰۰ مگاهرتز – رم: ۴ گیگابایت – حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اس‌دی –باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: ۱۱ جولای ۲۰۱۶

این گوشی چینی طراحی بسیار زیبایی دارد و همین مسئله از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. نمایشگر گوشی از ۱۵ لایه مختلف تشکیل شده است که مجموع آنها یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت بسیار مناسب را به دست کاربران می‌رساند. بسیاری از کاربران نمایشگر این گوشی هوشمند را در بین همه میان‌رده‌ها بهترین نوع می‌دانند. بدنه گوشی از جنس شیشه و فلز ساخته شده است و سیستم دوربین دوگانه آن به شما امکان می‌دهد به راحتی فوکوس خود را روی شیئ مورد نظر تغییر دهید. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند بسیار قابل قبول است.

 

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۸- موتورولا موتو اکس۴ – قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی: ۴۰۰ دلار

نمایشگر: ۵.۲ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل – پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۶۳۰ با هشت هسته ۲۲۰۰ مگاهرتزی – رم: ۳ گیگابایت – حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اس‌دی – باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: ۳۱ آگوست ۲۰۱۷

«موتو اکس۴» با قیمت ۴۰۰ دلار نخستین گوشی هوشمندی بود که همراه با سیستم عامل «اندروید وان» از طریق «پروژه اف‌آی» وارد بازار شد و همین مسئله آن را از دیگر گوشی‌های موجود در بازار جهانی مجزا کرد. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی دوگانه دارد که لنز آن در شرکت ال‌جی ساخته شده است و به صورت واید یا گسترده تصویربرداری می‌کند. برای این محصول رابط کاربری پرسرعت مبتنی بر اندروید در نظر گرفته شده است و طراحی گوشی بسیار زیبا است.

 

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۷- موتو زد۲ پلی موتورولا – قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی: ۴۰۰ دلار

نمایشگر:‌ ۵.۵ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل – پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۶۲۶ با هشت هسته ۲۲۰۰ مگاهرتز – رم: ‌۴ گیگابایت – حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اس‌دی – باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: اول ژوئن ۲۰۱۷

اگر می‌خواهید یک دستگاه گوشی هوشمند با باتری پردوام در اختیار داشته باشید این محصول بهترین گزینه محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند نسبت به مدل قبلی خود باریک‌تر و زیباتر شده است و همراه با سیستم عامل اندروید ۷.۱ به دست کاربران می‌رسد. دوربین دیجیتالی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند تصاویر را با کیفیت ۴ هزار پیکسلی ذخیره می کند و ظاهر دستگاه بسیار زیبا است.

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۶- آنر ۹ هوواوی – قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی: ۴۳۰ یورو

نمایشگر: ۵.۲ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین سلفی:‌ ۸ مگاپیکسل – پردازنده: های‌سیلیکون با هشت هسته ۲۴۰۰ مگاهرتز – رم: ۴ گیگابایت – حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اس‌دی – باتری: ۳۲۰۰ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی:‌۱۲ ژوئن ۲۰۱۷

«آنر ۹» یکی از تازه‌واردان عرصه ۴۰۰ دلاری‌ها محسوب می‌شود و بهترین گزینه‌ها در این زمینه است. این گوشی هوشمند بدنه باریک، طراحی زیبا و قابلیت‌های پیشرفته دارد و از این رو می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌ها دانست. این محصول در اصل مدل به‌روز شده «آنر ۸» است و به همین خاطر می‌توان آن را در بخش گوشی‌های پیشرفته و باکیفیت طبقه‌بندی کرد. توان باتری، طراحی زیبا و قابلیت‌های کاربردی مهم‌ترین نکات به کار رفته در این محصول است.

 

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۵- آیفون اس‌ای اپل – قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی: ۳۵۰ دلار – قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی: ۴۵۰ دلار

نمایشگر: ۴ اینچ با کیفیت ۶۴۰ در ۱۱۳۶ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۱.۲ مگاپیکسل – پردازنده: A9 اپل با دو هسته ۱۸۴۰ مگاهرتزی – رم:‌ ۲ گیگابایت – حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت – باتری: ۱۶۲۴ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: ۲۱ مارس ۲۰۱۶

«آیفون اس‌ای» بر اساس سیاست اپل برای ورود گوشی‌های ارزان قیمت ساخته شد و سپتامبر ۲۰۱۷ که گوشی‌های جدید اپل به دست کاربران رسید، این محصول بار دیگر با کاهش قیمت مواجه شد. قیمت پایه این گوشی هوشمند برای مدل ۳۲ گیگابایتی آن ۳۵۰ دلار است و از شبکه مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. پردازنده A9 اپل که روی این گوشی هوشمند نصب شده است به اندازه پردازنده پرقدرت و پیشرفته «اسنپدراگون ۸۳۵» پرسرعت است. این گوشی هوشمند که نمایشگر ۴ اینچی دارد آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل یعنی iOS 11 را هم شامل می‌شود و دوربین آن تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل تهیه می‌کند.

 

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۴- ال‌جی جی۶ – قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی: ۵۰۰ دلار

نمایشگر: ۵.۷ اینچ با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل – پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ با چهار هسته ۲۳۵۰ مگاهرتزی – رم: ۴ گیگابایت – حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اس‌دی – باتری: ۳۳۰۰ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: ۲۶ فوریه ۲۰۱۷

گوشی هوشمند «ال‌جی جی۶» از ارزان‌ترین پرچمداران جهان محسوب می‌شود و خود را در این خانواده از گوشی‌های هوشمند هم قرار داده است. این گوشی هوشمند نسبت به قابلیت‌ها و امکانات خود قیمت بسیار مناسبی دارد و آخرین فناوری‌ها از جمله دوربین دوگانه با لنز فوق-گسترده، نمایشگر یکپارچه و بدون لبه، و باتری پرقدرت برای آن در نظر گرفته شده است.

 

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۳- گلکسی اس۷ اج سامسونگ – قیمت: ۴۳۰ تا ۵۵۰ دلار

نمایشگر: ۵.۵ اینچ با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل – پردازنده: کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته ۲۲۰۰ مگاهرتزی – رم: ۴ گیگابایت – حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اس‌دی – باتری: ۳۶۰۰ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: ۲۱ فوریه ۲۰۱۶

این محصول سال گذشته بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت کره‌ای سامسونگ محسوب می‌شود و پس از معرفی مدل جدید قیمت آن کاهش یافت. در کشور آمریکا این گوشی هوشمند با قیمت ۴۳۰ دلار فروخته می‌شود و ا زاین نظر می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات در این لیست دانست.

 

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۲- آیفون ۶اس اپل – قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی: ۴۵۰ دلار – قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی: ۵۵۰ دلار

نمایشگر: ۴.۷ اینچ با کیفیت ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل – پردازنده: A9 اپل با دو هسته ۱۸۴۰ مگاهرتزی – رم: ۲ گیگابایت – حافظه داخلی: ‌۱۲۸ گیگابایت – باتری: ۱۷۱۵ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: ۹ سپتامبر ۲۰۱۵

سپتامبر ۲۰۱۷ که مدل‌های جدید گوشی هوشمند اپل معرفی شد این محصول باکیفیت و زیبا کاهش قیمت را پیش روی خود دید. این گوشی هوشمند نخستین محصول اپل بود که می‌توانست از فناوری ARKit در زمینه واقعیت افزوده پشتیبانی کند. دوربین این گوشی هوشمند تصاویر را با کیفیت ۴ هزار پیکسلی تهیه می‌کند و عکس‌ها در آن به صورت لایو یا متحرک تهیه می‌شوند.

 

فهرست بهترین «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» در بازار (+عکس)

۱- وان‌پلاس ۵ – قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی: ۴۸۰ دلار – قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی: ۵۴۰ دلار

نمایشگر: ۵.۵ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل – دوربین اصلی: ۱۶ مگاپیکسل – دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل – پردازنده: اسنپدراگون ۸۳۵ با هشت هسته ۲۴۵۷ مگاهرتزی – رم: ۸ گیگابایت – حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت – باتری: ۳۳۰۰ میلی‌آمپر – تاریخ معرفی: ۲۰ ژوئن ۲۰۱۷

شرکت چینی وان‌پلاس قوی‌ترین و ارزان‌ترین گوشی هوشمند جهان را تولید می‌کند و همواره سردمدار عرصه «پرچمداران ۴۰۰ دلاری» است. «وان‌پلاس ۵» آخرین و بهترین محصول تولید شده در این شرکت است که در بازار جهانی به فروش می‌رسد و قابلیت‌های آن نسبت به قیمت دستگاه بسیار کاربردی و مناسب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا