اپلیکیشن واقعیت افزوده IKEA برای کمک به چیدمان وسایل منزل (+عکس)

این اپلیکیشن قابلیت‌های کاربردی فراوانی دارد و نسبت به تمام ابزارهای موبایلی که تا امروز از آنها استفاده کردید کاملا متفاوت کار می‌کند.

موبنا – شرکت IKEA از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان محسوب می‌شود و هر آنچه که در یک خانه به آن نیاز داشته باشید را در اختیار شما می‌گذارد. این شرکت سوئدی هم‌اکنون اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده خود را در اختیار کاربران گذاشته است و از سیستم جدید ARKit در نسخه جدید سیستم عامل اپل موسوم به iOS 11 پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن جدید که «پِلِیس» نام دارد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و کاربران با نصب کردن آن می‌توانند میزها، مبل‌ها، تخت خواب‌ها، صندلی‌ها و دیگر لوازم IKEA را به صورت واقعیت افزوده در آن در اختیار داشته باشند.

اپلیکیشن واقعیت افزوده IKEA برای کمک به چیدمان وسایل منزل (+عکس)

این اپلیکیشن قابلیت‌های کاربردی فراوانی دارد و نسبت به تمام ابزارهای موبایلی که تا امروز از آنها استفاده کردید کاملا متفاوت کار می‌کند. شما به عنوان یک کاربر معمولی که قصد دارید منزل جدید خود را که هنوز وسایلی برای آن خریداری نکرده‌اید تجهیز کنید، می‌توانید این اپلیکیشن را مورد استفاده قرار دهید. برای این کار نیاز نیست به صورت پیچیده و حرفه‌ای اتاق را اسکن کنید تا اپلیکیشن آن را با تجهیزات IKEA به نمایش بگذارد.

اپلیکیشن واقعیت افزوده IKEA برای کمک به چیدمان وسایل منزل (+عکس)

برای این کار تنها کافی است گوشی هوشمند آیفون را رو به نقطه مورد نظر اتاق بگیرید تا تجهیزات مرتبط با آن به نمایش درآید. سپس گوشی هوشمند را به سمت دیگر نقاط خانه بچرخانید تا اپلیکیشن به صورت هوشمند دیگر وسایل خانه مرتبط با منزل شما را به نمایش بگذارد. این اپلیکیشن در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان می‌دهد کدام یک از محصولات IKEA برای شما مناسب‌تر است و با چه چیدمانی می‌توانید آن را به بهترین شکل مورد استفاده قرار دهید.

به خاطر داشته باشید برای استفاده از اپلیکیشن مذکور می‌بایست روی گوشی هوشمند شما سیستم عامل iOS 11 نصب باشد تا این ابزار موبایلی کار کند. همچنین گوشی هوشمند شما می‌بایست مدل «آیفون ۶اس» به بالا باشد تا سیستم ARKit با آن کار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا