از ابهامات کم‌فروشی اینترنت تا ارثیه وزیر سابق ارتباطات!

تابستان ۹۶ هم پرونده‌اش بسته شد و دیگر خبری از گرمای طاغت‌فرسای آن نیست. بازار هوشمند‌های دیجیتال هم دیگر آن تب و تاب هفته‌های گذشته را ندارند؛ اما حوزه فناوری اطلاعات هر ماه خبرهای داغی دارد که حتی با گذر از تابستان و گرمای آن هم نمی‌توان به راحتی از کنار آن‌‌ها گذشت.

موبنا – اگر اخبار یک ماه آخر تابستان را مرور کرده باشید، حتما درباره جدول منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات خوانده‌اید، جدولی که قرار بود کم‌فروشان اینترنت را معرفی کند، اما نحوه ارائه گزارش باعث شد تا صدای اعتراض تعدادی از فعالان این عرصه درآمده و از طرفی مردم نیز نتواسنتند آن‌طور که باید و شاید اطلاعات مورد نیازشان را از این طریق بدست آورند. در گزارشی که در این شماره از این مجله تلفن‌همراه منتشر شده، ابعاد این ابهامات را به‌طور کامل مرور کرده‌ایم. موضوع دیگری که باعث شد تا توجه بسیاری از رسانه‌ها به آن جلب شود، بحث ارثیه واعظی برای وزیر جدید ارتباطات بود. سایر مطالب ماهنامه تلفن‌همراه نیز شامل مطالبی نظیر نقد و بررسی جدیدترین گوشی‌های موبایل، شگفت‌انگیزترین حوادث حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بانکداری موبایلی، امنیت در پرداخت‌های همراه و… می‌شود.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.
از ابهامات کم‌فروشی اینترنت تا ارثیه وزیر سابق ارتباطات!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا