کاست، مرجعی به روز از آلبوم‌های خوانندگان پرطرفدار

شاید تا به حال این سوال به ذهن شما نیز خطور کرده که چرا از گوش فرا دادن به موسیقی لذت می‌بریم. به جرأت می‌توان گفت که هیچ فردی در این جهان وجود ندارد که موسیقی را دوست نداشته باشد. همه انسان‌ها در هر شرایط و با هر سلیقه‌ای به موزیک وابسته هستند؛ در واقع موسیقی توان براگیختن احساسات ما را داشته و به راحتی می‌تواند در شادی‌ها و غم‌های ما شریک باشد!

موبنا – به گونه‌ای که به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده و روزانه میلیون‌ها نفر زمان خود را صرف گوش فرادادن به این پدیده می‌کنند. پرداختن به این موضوع که چگونه یک موسیقی قادر به برانگیختن احساسات انسان می‌شود، خارج از این مقاله است. امروز قصد داریم یک سرویس پخش و دانلود موسیقی را به شما معرفی کنیم که آلبوم‌های به روزی از کلیه خوانندگان ایرانی و خارجی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن اندرویدی را می‌توانید با نام کاست از طریق مارکت همراه اول دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فرقی نمی‌کند اینترنت دستگاهتان از چه میزان سرعتی برخوردار است؛ کاست با بهترین کیفیت و با هر سرعتی امکان پخش آنلاین و دانلود موسیقی را برای کاربران خود فراهم می‌سازد. از جمله امکانات بسیار کارآمدی که کاست را از دیگر سرویس‌های پخش آنلاین موزیک متمایز می‌کند، پخش آهنگ‌های دانلود شده بدون نیاز به اینترنت است. لازم به ذکر است که تمامی آثار موجود در اپلیکیشن فوق تمام مجوزهای لازم را دارا بوده و حقوق مولف نیز رعایت شده است. پس با خیال راحت نسبت به نصب کاست اقدام و ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید.

نگاهی به برنامه

حجمی معادل ۷ مگابایت از حافظه دستگاهتان به نرم افزار فوق اختصاص می‌یابد. پس از ورود می‌بایست نسبت به تایید کد احراز هویت خود از طریق کد فعال‌سازی پیامک شده به تلفن هوشمندتان اقدام کنید. در صورتی که به محض ورود کد فعال‌سازی را دریافت نکردید، عدد ۵۰۰ را به ۳۰۷۵۰۰۰ پیامک کنید.

پس از ورود به برنامه با رابط کاربری ساده، روان و کاربرپسندی مواجه خواهید شد. جهت سهولت در دسترسی کاربران، تمامی آلبوم‌ها از هم تفکیک شده که دسترسی به آن‌ها از طریق صفحه اول میسر می‌شود. این امکان برایتان میسر شده که موزیک‌های مورد نظر خود را به صورت آنلاین گوش داده و در صورت تمایل نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید. دسترسی به موزیک‌های دانلود شده از طریق آیکون «کاست من» موجود در منوی سمت راست نوار ابزار امکان پذیر می‌شود. از دیگر امکانات موجود در منوی میانبر می‌توان به «خانه، جستجو، راهنما، تنظیمات و اعتبار من» اشاره کرد که در ادامه به شرح مختصری از هر یک خواهیم پرداخت.

کاست

خانه: در هر قسمتی از برنامه که باشید، با لمس این آیکون به صفحه اصلی ارجاع داده می‌شوید.

جستجو: تنوع و گستردگی آثار موجود در کاست به حدی بالاست که امکان نیافتن موسیقی مورد نظرتان وجود دارد. موتور جستجوی نرم افزار که روش دوم دسترسی به آن از طریق نوار ابزار است، شما را در هر چه سریع‌تر و راحت‌تر یافتن آن‌ها یاری خواهد کرد.

راهنما: چنانچه در هنگام کار با نرم افزار به مشکل و یا سوالی برخوردید، این بخش از نرم افزار به کارتان خواهد آمد.

تنظیمات: کاست این امکان را به شما می‌دهد که پخش و دانلود موزیک‌ها را متناسب با سرعت اینترنت خود انتخاب کنید که این عمل از طریق آیکون فوق میسر می‌شود.

اعتبار من: می‌توانید با پرداخت حق اشتراک بر روی قبض تلفن همراه خود و یا از طریق اعتبار سیم کارت (مختص مشترکین اعتباری) نسبت به پخش آنلاین و دانلود موزیک‌ها اقدام کنید. مدیریت این اعتبار نیز از طریق آیکون مذکور امکان پذیر است.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این نرم افزار کاربردی خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• رابط کاربری ساده، روان و کاربرپسند

• دسته بندی آلبوم‌ها جهت سهولت در دسترسی کاربران

• امکان پخش آنلاین و همچنین دانلود موزیک‌ها

• دسترسی به موزیک‌های دانلود شده بدون نیاز به اینترنت

• پخش و دانلود موزیک متناسب با هر سرعت اینترنت

• امکان جستجوی موسیقی مورد نظر

• تنوع و گستردگی بالای آثار

• وجود بخش راهنما

نقاط ضعف:

• در این سرویس نواقصی یافت نشد

  • کاست، مرجعی به روز از آلبوم‌های خوانندگان پرطرفدار
  • کاست، مرجعی به روز از آلبوم‌های خوانندگان پرطرفدار
  • کاست، مرجعی به روز از آلبوم‌های خوانندگان پرطرفدار

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا