با «سینمای هوشمند آیریس» فیلم ببینید و زبانتان را تقویت کنید

فیلم‌های آموزشی یکی از بهترین روش‌ها جهت فراگیری و تقویت زبان انگلیسی محسوب می‌شوند. این روش علاوه بر تقویت مهارت شنیدن، دایره لغات زبان آموز را نیز گسترش می‌دهد. در همین راستا، بر آن شدیم تا با معرفی و بررسی پلیر تخصصی آموزش زبان انگلیسی، در تسهیل این فرآیند یاری‌تان دهیم.

موبنا – سینمای هوشمند آیریس اولین پلیر آموزش زبان انگلیسی ثبت اختراع شده در ایران که امکانات بسیار کارآمد و منحصر به فردی را به صورت کاملا رایگان در اختیار قرار می‌دهد. با نصب این پلیر می‌توانید فیلم‌های خود را مشاهده کرده و تنها با لمس کلمات و یا اصطلاحات به کار رفته در زیرنویس فیلم، معانی آن‌ها را به صورت همزمان مشاهده کنید. جهت سهولت در دسترسی کاربران، تعدادی فیلم و انیمیشن جذاب به همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی در سینمای هوشمند آیریس تعبیه شده‌اند. این امکان به شما داده می‌شود که فیلم‌های مورد نظر خود را دانلود کرده تا زمانی که دسترسی به اینترنتی نداشتید، به مشاهده و یادگیری آفلاین بپردازید.

iris

سینمای هوشمند آیریس محصولی دیگر از شرکت همراه اول است که جهت دانلود آن می‌توانید از طریق مارکت همین اپراتور به آدرس www.digimo.ir اقدام کنید. امکاناتی که تاکنون به آن‌ها اشاره شد، تنها بخشی از قابلیت‌های کاربردی این پلیر کاربردی به شمار می‌روند. در ادامه به طور کامل با این نرم افزار آشنا خواهید شد.

نگاهی به برنامه

به دلیل محتوای چند رسانه‌ای باکیفیتی که در سینمای هوشمند آیریس تعبیه شده‌اند، این پلیر حدود ۶۳ مگابایت از حجم حافظه دستگاهتان را به خود اختصاص خواهد داد. رابط کاربری آن نیز از گرافیک ساده، جذاب و کاربرپسندی برخوردار است.

iris

پس از ورود می‌بایست نسبت به ثبت حساب کاربری خود از طریق شماره تلفن همراه و به دنبال آن تایید کد احراز هویت اقدام کنید. سپس می‌توانید فیلم‌های موجود در حافظه دستگاه خود را بارگذاری کرده و یا نسبت به خریداری فیلم‌های پیشنهادی پلیر اقدام کنید. همان طور که پیش‌تر نیز به ان اشاره کردیم، با دانلود فیلم‌های موجود می‌تونید هر جا و هر زمان که تمایل داشتید به آن‌ها دسترسی داشته و به تماشای آفلاین بپردازید.

از جمله ابزارهای منحصر به فرد و خلاقانه سینمای هشمند آیریس می‌توان به «جستجوی آنلاین زیرنویس، تلفظ کلمات و جملات، نمایش ساختار گرامری جملات، اشتراک گذاری دیالوگ‌های مورد نظر و نمایش همزمان دو زیرنویس» اشاره کرد.

• در قیمت تنظیمات زیرنویس دکمه‌ای برای دریافت خودکار زیرنویس فیلم‌ها قرار داده شده که کاربر می‌تواند با لمس آن بدون هیچ گونه دردسری، زیرنویس فارسی و یا انگلیسی فیلم خود را بارگزاری کند.

• با لمس هر جمله و به دنبال آن فشردن دکمه «تلفظ» می‌توانید تلفظ آن جمله را بارها و بارها گوش فرا دهید. همچنین با لمس هر کلمه، صفحه دیکشنری باز شده که امکان شنیدن تلفظ آن را فراهم می‌سازد.

iris

• چنانچه دیالوگی از فیلم مورد پسندتان قرار گرفت و تمایل داشتید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، کافیست با لمس دکمه اشتراک گذاری نسبت به ارسال مستقیم آن از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید.

• این امکان به کاربر داده شده تا با لمس هر کلمه، عبارت و یا اصطلاح، معانی انگلیسی و یا فارسی آن را از لغت نامه‌های موجود مشاهده کند.

• یک دیکشنری به صورت پیش فرض در نرم افزار تعبیه شده اما کاربر می‌تواند در صورت تمایل دیکشنری‌های مورد علاقه خود را از لیست موجود تهیه کرده و در پلیر استفاده کند.

  • با “سینمای هوشمند آیریس” فیلم ببینید و زبانتان را تقویت کنید
  • با “سینمای هوشمند آیریس” فیلم ببینید و زبانتان را تقویت کنید
  • با “سینمای هوشمند آیریس” فیلم ببینید و زبانتان را تقویت کنید
  • با “سینمای هوشمند آیریس” فیلم ببینید و زبانتان را تقویت کنید

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا