همبازی: مرکزی برای بازی‌های موبایلی

ساخت سرویس‌های بازی موبایلی این روزها رونق گرفته و چند مدل مختلف از این دست برنامه‌های ساخته شده است اما همبازی به نظر در شروع، استارتی خوب و با کیفیت زده است.

موبنا – این برنامه تا اینجای کار با جمع‌آوری بازی‌های با کیفیت و به دور از بازی‌های کپی‌کاری، عناوینی را به کاربران معرفی می‌کند که از حداقل کیفیت‌ها برخورداند. اما مهم‌ترین ویژگی همبازی قبل از اینکه به سراغ دانلود یک بازی بروید، معرفی کاملی از هر عنوان است که به شما برای دانلود بازی دلخواهتان کمک شایانی می‌کند.

همبازی: مرکزی برای بازی‌های موبایلی

در واقع اگر به توضیحات بازی خاصی همچون The Inner World بروید، باید هم توضیحات کاملی از بازی و جوایز آن دریافت کنید، چون با یکی از عناوین شاخص موبایلی مواجهید، اما آنجا دچار شگفتی می‌شوید که عناوین معمول و مفرحی همچون Tap the Frog هم با توضیحات کامل عرضه می‌شوند.

از سلیقه و کیفیت بالای محتوای برنامه که بگذریم از نظر فنی همه چیز درست همان جایی قرار دارد که باید باشد. دسته‌بندی‌ها کامل و با جزییات است و در بعضی موارد تغییرات خوبی نسبت به دیگر سرویس‌های ایرانی دارد. مخصوصا جایی که بازی‌های تخته‌ای از بازی‌با کلمات جدا شده‌اند. در خود بخش اصلی هم می‌توانید بر اساس دسته‌بندی، جدید‌ترین‌ها و … به سراع انتخاب بازی‌ها بروید.همبازی: مرکزی برای بازی‌های موبایلی

در صفحه دانلود بازی‌ها هم چیز خاصی به چشم نمی‌خورد و ازهمان استاندارد معمول استفاده شده. توضیحات، عکس‌های بازی و مشخصات ریز و درشت. یک نکته جالب اما نمایش کلید دانلود در پایین صفحه است که اگر در موقع خواندن توضیحات تصمیم به دانلود بازی گرفتید دیگر نیازی نیست همه‌ی راه را به بالا برگردید و بر روی دانلود کلیک کنید. در بخش پروفایل هم چیز خاصی به چشم نمی‌خورد و انگار که سازندگان در مراحل بعدی توسعه همبازی قصد اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به آن را دارند.

همبازی: مرکزی برای بازی‌های موبایلی

متاسفانه استفاده از امکانات همبازی رایگان نیست و برای دانلود بازی‌ها باید مبلغی در حدود روزی ۵۰۰ تومان برای آن پرداخت کنید.

  • همبازی: مرکزی برای بازی‌های موبایلی
  • همبازی: مرکزی برای بازی‌های موبایلی
  • همبازی: مرکزی برای بازی‌های موبایلی

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا