معرفی بازی: !Brain It On

Brain it on نام عنوانی فکری و بسیار سرگرم‌کننده است. برای حل معماهای این بازی، شما باید قوانین فیزیک را بلد باشید، البته نه قوانین سخت و پیچیده فیزیک را! در این بازی تنها کافی است دید درستی داشته و به دنبال روش منطقی حل مسئله بگردید.

موبنا – عاملی که Brain it on را به عنوانی فوق‌العاده جذاب تبدیل کرده، معماهای است که در عین پیچیدگی، راه حل ساده‌ای دارند. معماهایی که بعد از حل کردن هرکدام، احساس اینشتین بودن خواهید کرد! با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

گفتیم که Brain it on یک بازی فکری و معمایی است. در طراحی معماهای این بازی از قوانین فیزیک استفاده شده، اما چطور؟ داستان بسیار ساده است. در تمامی مراحل این بازی شما باید عملی را انجام دهید؛ برای مثال توپی را وارد ظرفی کرده و یا کاری کنید که توپ از زمین فاصله بگیرد. به نظر کار ساده‌ای می‌رسد، اما به شرط آن‌که وسایل و تجیزات لازم را در اختیار داشته باشید! متاسفانه و یا خوشبختانه تنها تجهیزاتی که این بازی برای حل معماها در اختیارتان قرار می‌دهد، تعداد محدودی از اشکال مختلف است که خودتان باید زحمت رسم کردنشان را بکشید. درواقع در این بازی شما باید ابزار لازم برای حل مسئله را خودتان ابداع کنید! برای رسم این اشکال تنها لازم است انگشت خود را به هر شکلی که دوست دارید روی صفحه بکشید.

معرفی بازی: !Brain It On

درست همین‌جاست که فیزیک وارد داستان می‌شود! برای حل معماها شما باید روشی علمی کشف کنید! برای مثال، اگر صورت مسئله پرتاب توپ به داخل یک ظرف باشد، شما باید مسیر رسیدن توپ به داخل ظرف را با رسم خطوط و اشکال مختلف طوری بسازید که شیب و زوایای لازم برای هدایت توپ به داخل ظرف را رعایت کرده باشید! البته اصلاً مهم نیست که برای این‌کار از چه روشی استفاده کرده و یا چه شکلی را انتخاب می‌کنید، هر کاری که می‌کنید فقط درنهایت باید مسئله را حل کرده باشید.

برای کسب امتیاز کامل هر مرحله، شما با سه محدودیت رو به رو خواهید شد: زمان سپری شده برای حل مسئله، تعداد حرکات انجام شده توسط شما و درنهایت حل صورت مسئله! با کسب امتیاز کامل هر مرحله، از بازی سه ستاره دریافت خواهید کرد که بعدها برای آن‌لاک کردن مراحل پیش‌رو حسابی به دردتان می‌خورد!

معرفی بازی: !Brain It On

Brain it on طراحی ساده‌ای دارد. در این بازی خبری از جزئیات زیاد و رنگارنگ نیست. هرچند همین محیط ساده نیز طراحی خوب و قابل قبولی دارد. تازه حین حل کردن معماها و پشت سرگذاشتن مراحل جذاب این بازی، می‌توانید از موسیقی زیبای این عنوان نیز لذت ببرید. منو و رابط کاربری این بازی نیز طراحی ساده‌ای داشته و کار شما را راه می‌اندازد.

در آخرین آپدیت این بازی، شما با ۲۴۰ مرحله مختلف رو به رو خواهید شد. البته می‌توانید به این تعداد، مراحل بی‌شماری که توسط سایر بازیکنان و طرفداران این عنوان جذاب ساخته و طراحی شده را نیز اضافه کنید. اگر هم بخواهید مرحله خودتان را ساخته و ایده خود را اجرا کنید، باید نسخه پریمیوم بازی را تهیه کنید.

معرفی بازی: !Brain It On

گیم‌پلی ساده و روان این بازی و نیز معماهای جذاب و چالش برانگیز آن، Brain it on را به عنوانی فوق‌العاده سرگرم کننده تبدیل کرده است. عنوانی که به راستی می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود سرگرم کرده و حسابی فکر شما را درگیر کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران بازی‌های فکری هستید و از حل معما لذت می‌برید، به هیچ وجه تجربه این عنوان جذاب را از دست ندهید.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت
  • معرفی بازی: !Brain It On
  • معرفی بازی: !Brain It On
  • معرفی بازی: !Brain It On
  • معرفی بازی: !Brain It On

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا