معرفی بازی: حدس بزن جدول

حل کردن جدول، از آن دسته سرگرمی‌هایی است که علاوه بر پر کردن وقت، اطلاعات عمومی ما را نیز افزایش داده و به تقویت حافظه‌مان نیز کمک می‌کند.

موبنا – شاید در این دوره و زمانه کمتر کسی وقت حل کردن جدول‌های مفصل و سخت روزنامه‌ها را داشته باشد. اینجاست که باری دیگر دنیای مجازی به کمک‌مان آمده و  راه حلی ساده پیش‌روی‌مان قرار می‌دهد. به لطف اپلیکشن‌های بی‌شمار حل جدول که روز به روز نیز به تعدادشان افزوده می‌شود، دیگر نیازی نیست که نگران کمبود وقت و جا و تهیه مجلات جدول باشیم. حدس بزن جدول نیز یکی از همین نسخه‌های جدول مجازی است و به همان سبک و سیاق جدول‌های قدیمی طراحی شده، در این بازی می‌توانید باری دیگر لذت حدس کلمات را تجربه کنید!

مرور بازی:

حدس بزن جدول، هم جدول است و هم یک بازی حدس کلمات. در این بازی شما با جدولی طرفید که برای پر کردن آن باید از حروفی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید.

معرفی بازی: حدس بزن جدول

در ابتدا، مراحل بازی از جداول ساده‌تر و درواقع کم خانه‌تر تشکیل شده و همین‌طور که در بازی پیش‌روی می‌کنید، کم‌کم به تعداد خانه‌های جدول شما نیز اضافه می‌شود. برای حل کردن جداول این بازی، تنها کافی است روی ستون و یا ردیف مورد نظر ضربه وارد کنید. با وارد کردن ضربه به صفحه، سوال مربوط به آن ردیف یا ستون روی صفحه به نمایش در می‌آید. برای پیدا کردن جواب مورد نظر، شما باید از حروفی که در پایین صفحه به نمایش درآمده، استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای هر کلمه از این جدول، بازی حروف متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای وارد کردن حروف به جدول، پس از انتخاب ردیف یا ستون مورد نظر تنها کافی است روی حروف به ترتیب ضربه وارد کنید. در صورتی که جواب شما درست باشد، رنگ خانه‌های جدول به رنگ سبز درمی‌آیند. با تمام کردن هر جدول، تعدادی امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید از این امتیازات برای استفاده از راهنمای بازی استفاده کنید.

معرفی بازی: حدس بزن جدول

در صورتی که به هر دلیل نتوانستید جواب سوالی را پیدا کنید و یا در حل جدول به بن بست خوردید، می‌توانید به راهنمای پر و پیمان بازی مراجعه کنید. راهنمایی در این بازی به چند روش مختلف شامل حذف حرف، نمایش حرف، نمایش کلمه و یا حل جدول انجام می‌شود. فقط در نظر داشته باشید به هر میزان از راهنمایی کامل‌تری استفاده کنید، به همان میزان نیز امتیازی بیش‌تری از دست خواهید داد.

حدس بزن جدول عنوان جالب و سرگرم‌کننده‌ای است. اما متاسفانه سازنده و طراح بازی در طراحی محیط داخلی این عنوان کمی بی‌سلیقگی به خرج داده. در تمامی مراحل بازی شما با محیطی یکسان و مشابه رو به رو هستید و هیچ جزئیات اضافه‌ای غیر از یک جدول و تعدادی حروف در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. این مشکل ممکن است کمی محیط بازی را خسته‌کننده کرده و گیم‌پلی بازی را تکراری کند. این درصورتی است که سازنده می‌توانست با اضافه کردن جزئیات کمی به عنوان خود و یا استفاده از تم رنگی متفاوت، جذابیت عنوان خود را به میزان زیادی افزایش دهد.

معرفی بازی: حدس بزن جدول

یکی دیگر از مشکلات این بازی، طراحی رابط کاربری آن است. متاسفانه در طراحی رابط کاربری این بازی، برای خروج از مراحل و یا خارج شدن از بازی دکمه‌ای تعبیه نشده است. منوی بازی نیز بسیار ساده طراحی شده و در این بخش نیز خبری از جزئیات نیست. از آن‌جایی که روز به روز بر تعداد اپلیکش‌های حل جدول افزوده می‌شود، به نظر می‌رسد برنده این میدان کسی خواهد بود که بتواند عنوانی با جزئیات بیش‌تر و خلاقانه‌تر ارائه کند.

درنهایت حدس بزن جدول شما را ناامید نخواهد کرد. به لطف گیم‌پلی جذاب و طراحی ساده و روان این بازی، می‌توان گفت برای کمی سرگرم شدن و گذراندن وقت، این عنوان می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

کافه‌بازار
  • معرفی بازی: حدس بزن جدول
  • معرفی بازی: حدس بزن جدول
  • معرفی بازی: حدس بزن جدول
  • معرفی بازی: حدس بزن جدول

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا