معرفی بازی: Strata

Strata یک بازی فکری و محصول کمپانی Graveck است. در این عنوان با چالشی جدید و در عین حال بسیار لذت‌بخش همراه خواهید بود.

موبنا – در این بازی رنگارنگ و زیبا، شما باید نوارهای رنگی را با ترتیب خاصی روی صفحه بچینید؛ هرچند این‌کار به هیچ وجه به این راحتی‌ها که فکر می‌کنید نخواهد بود! Strata به راستی عنوانی زیبایی است! جدا از گیم‌پلی خاص و منحصر به فرد، رنگ و وارنگ بودن محیط و طراحی زیبای منو و صفحه بازی هرکدام جذابیت خاصی به این عنوان بخشیده‌اند. با ما در ادامه همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این عنوان خلاقانه و روح شاد کُن!

مرور بازی:

در Strata شما با یک صفحه مشبک دسته و پنجه نرم خواهید کرد! خانه‌های مربعی این جدول هر کدام رنگ منحصر به فرد خود را داشته و یا این‌که هیچ رنگی ندارند! از طرفی بازی به ازای هر رنگی که در خانه‌های این جدول وجود دارد، به شما نوارهای رنگی می‌دهد. حالا تنها کار لازم رعایت قانون اصلی بازی است: شما باید نوارهای رنگی را از تمامی خانه‌های جدول به نحوی رد کنید که درنهایت رنگ نواری که روی باقی نوارها قرار گرفته، با رنگ مربع زیرین یکی باشد. (سخت شد، نه؟)

معرفی بازی: Strata

واقعاً هم که Strata بازی سختی است! اما از آن دسته از سخت‌هایی که نمی‌توانید از آن دل بکنید. همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، برای رد شدن از مراحل این بازی باید صفحه را به ترتیب از نوار رنگی پر کنید، حالا کاری نداریم که این‌کار خودش به تنهایی چقدر سخت است، اما در عین حال اگر بخواهید هر مرحله را به طور کامل تمام کرده و لقب عالی! را از بازی دریافت کنید، نباید هیچ‌یک از حرکات خود را به عقب بازگردانید! یعنی این‌که هر وقت از جای درست یک نوار مطمئن شدید، آن‌وقت نوار را از آن ردیف رد کنید که دو دقیقه بعدش مجبور نشوید حرکت رفته را آندو کنید!

اما اصلاً جای نگرانی نیست. درست است که این عنوان گیم‌پلی منحصر به فرد خود را داشته، ولی مطمئن باشید با چندبار تمرین کردن به چند و چون داستان کاملاً پی خواهید برد. آن‌وقت است که دیگر شما می‌مانید و عنوانی بی‌نهایت جذاب و سرگرم‌کننده! عنوانی که حسابی هوش شما را به چالش می‌کشد!

معرفی بازی: Strata

مطمئناً همه‌ی ما تا به حال با عناوین فکری زیادی برخورد کرده‌ایم. عناوینی که همگی از طریقی قصد محک هوش ما را داشته‌اند. اما نکته‌ای که یک عنوان را از سایر عناوین این سبک جدا می‌کند، فقط و فقط می‌تواند گیم‌پلی منحصر به فرد آن عنوان باشد. حالا شما می‌توانید به این گیم‌پلی خاص و خلاقانه، زیباهایی بصری را نیز اضافه کرده تا دقیقاً بدانید با چه عنوانی طرف هستید!

Strata از ۷ سِت مختلف تشکیل شده که هر کدام از این ست‌ها خود از چهار Wave مجزا تشکیل شده‌اند. حالا هرکدام از این Wave ها خود چندین مرحله مختلف را شامل می‌شوند. این‌گونه است که حساب و کتاب تعداد مراحل این بازی کمی دشوار می‌شود!

حالا تعداد مراحل را گفتیم که بگوییم تمامی این مراحل، هرکدام طراحی عالی و بی‌نظیری دارند. اصلاً بگذارید این‌طور بگوییم، میزان خلاقیت و کاردرستی طراحان این بازی از همان منوی اول کاملاً مشهود است! حالا می‌توانید این خلاقیت و ذوق و سلیقه را به تمامی مراحل بازی تعمیم داده تا متوجه عمق زیبایی این عنوان شوید!

معرفی بازی: Strata

یک مشکل ریزی که فقط گاهی در این عنوان باعث آزار می‌شود، رابط کاربری ناقص این بازی است. برای مثال برای خارج شدن از محیط بازی شما هیچ چاره‌ای ندارید غیر از آن‌که از دکمه‌های گوشی خودتان استفاده کنید. کمی مشکلی عجیب و بعیدی است از این عنوان فوق جذاب، که حالا شاید بتوان از آن چشم‌پوشی کرد. هرچند به احتمال زیاد با یک بار ورود به بازی دیگر اصلاً دل‌تان نمی‌خواهد از این بازی خارج شوید که به رابط کاربری احتیاج پیدا کنید!

بگذارید نتیجه گیری کنیم: گرافیک عالی، گیم‌پلی منحصر به فرد و خلاقانه، مراحل متنوع، کُلی نوار رنگی و زیبا… خب دیگر از یک عنوان فکری چه انتظاری می‌توان داشت؟

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی مایکت
  • معرفی بازی: Strata
  • معرفی بازی: Strata
  • معرفی بازی: Strata
  • معرفی بازی: Strata

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا