گران‌ترین پرچمدار هوواوی گران‌تر از «آیفون اکس» اپل

گوشی هوشمند جدید شرکت هوواوی موسوم به «مِیت ۱۰ پرو» که قدرتمندترین گوشی ساخته شده در تاریخ فعالیت این شرکت چینی محسوب می‌شود ۱۱۳۸ دلار قیمت دارد.

موبنا – اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که در انتظار «مِیت ۱۰» و «مِیت ۱۰ پرو» به عنوان پرچمداران بعدی شرکت هوواوی به سر می‌برید و می‌خواهید آنها را به جای «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» اپل خریداری کنید، بهتر است بدانید که این دو گوشی چینی چندان هم ارزان نیستند. حتی گوشی هوشمند «آیفون اکس» که پیش‌بینی می‌شود فروش آن از اوایل ماه نوامبر با قیمت ۹۹۹ دلار آغاز شود هم از این پرچمدار چینی ارزان‌تر است.

اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که گوشی هوشمند جدید شرکت هوواوی موسوم به «مِیت ۱۰ پرو» که قدرتمندترین گوشی ساخته شده در تاریخ فعالیت این شرکت چینی محسوب می‌شود ۱۱۳۸ دلار قیمت دارد که البته با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به ست کاربران می‌رسد. سه مدل دیگر گوشی هوشمند «مِیت ۱۰ پرو» با قیمت‌های ۱۰۲۴، ۹۴۱ و ۸۳۵ دلار عرضه خواهند شد که البته آنا با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، و رم ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شوند.

گران‌ترین پرچمدار هوواوی گران‌تر از «آیفون اکس» اپل

در بخش دیگر منابع آگاه اعلام کردند که گران‌ترین گوشی هوواوی یعنی «مِیت ۱۰ پرو» با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی احتمال دارد با قیمت ۸۵۰ دلار عرضه شود. دو نسخه دیگر این دستگاه هم وجود دارد که با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۷۴۴ دلار، و با رم ۴ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۶۵۳ دلار عرضه می‌شوند.

نکته مهم اینجاست که قیمت‌های مذکور برای بازار چین اعلام شده است و شرکت سازنده معمولا گوشی‌های هوشمند خود را در بازار چین یعنی خانه اصلی خود ارزان‌تر عرضه می‌کند. بر این اساس این شانس وجود دارد که «مِیت ۱۰ پرو» در دیگر کشورها اندکی گران‌تر فروخته شود.

همچنین گفته شده است در مرحله نخست دو گوشی «مِیت ۱۰» و «مِیت ۱۰ پرو» فقط به دست کاربران چینی می‌رسند و سپس در بازار آسیا عرضه می‌شوند. منابع آگاه تاریخ عرضه این محصول را ۱۶ اکتبر اعلام کردند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. کدام آدم عاقلی پولشو دور می ریزه و یک هوواوی ۱۰ پرو گرانتر از آیفون می خره؟

دکمه بازگشت به بالا