انتصاب دستیار جوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

طی حکمی از سوی فرهاد معارفی، سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت، مهرراد مهرکام با حفظ سمت سازمانی، به عنوان دستیار جوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

موبنا – به گزارش موبنا، دفتر روابط عمومـی و امور بیـن الملل شـرکت ارتباطـات زیرساخت، اعلام کرد: این انتـصاب در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه استفاده بهینه از ظرفیت های منابع انسانی جوان و نیز به منظور تقویت توان کارشناسی و ارتقاء کیفیت تصمیم سازی در شرکت صورت گرفته است.
در بخشی از حکم آمده است: انتظار می رود ضمـن بررسی و ارزیابی اسناد بالا دستی و مطالعه و پژوهش حرفه ای، تلاش و مساعی لازم را در جهت شناسایی پرسنل جوان توانمند و ارایه راهکارهای خلاقانه و راهبردی منطبق با معیارهای مربوطه در حوزه فعالیت و نیز ایجاد انگیزه برای افزایش کارایی و اثربخشی و هدایت آنان در جهت پیشبرد چشم اندازها و راهبردهای شرکت به عمل آورید.
مهرراد مهرکام متولد سال ۱۳۶۱ ، دارای دکتری مخابرات سیستم از دانشگاه تبریز و کارشناسی ارشد مخابرات از دانشگاه شیراز بوده است که در سال ۱۳۹۰ جذب شرکت ارتباطات زیرساخت شده و در حال حاضر نیز به عنوان رئیس گروه تحقیق و توسعه معاونت طرح و توسعه و فناوری های نوین مشغول فعالیت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا