آخرین قیمت ها؛ آیفون ۷، آیفون ۶اس و آیفون اس‌ای

گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» هر کدام تخفیف ۱۰۰ دلاری را دریافت کردند. گوشی «آیفون اس‌ای» نیز در این اتفاق تخفیف ۵۰ دلاری را شامل شد.

موبنا – با معرفی آخرین محصول اپل موسوم به «آیفون اکس» و نزدیک شدن به زمان عرضه جهانی آن، شرکت اپل لیست قیمت‌های خود برای مدل کنونی گوشی‌های هوشمند خود را به‌روز کرد. در این اقدام تغییرات اساسی روی مدل‌های مختلف گوشی هوشمند آیفون اعمال شد که از جمله آنها کاهش قیمت، توقف تولید برخی رنگ‌ها و عرضه رنگ‌های جدید بود.

به هر حال، اگر به دنبال آن هستید تا یکی از مدل‌های قدیمی گوشی‌های هوشمند آیفون را خریداری کنید، توجه داشته باشید که هم‌اکنون بهترین زمان برای این اتفاق فرا رسیده است. شرکت اپل در تازه‌ترین تصمیم خود قیمت دو نسل قبلی گوشی‌های خود را به میزان قابل ملاحظه کاهش داد.

گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» هر کدام تخفیف ۱۰۰ دلاری را دریافت کردند. گوشی «آیفون اس‌ای» نیز در این اتفاق تخفیف ۵۰ دلاری را شامل شد. همچنین بر اساس آخرین تصمیم‌ها دو گوشی هوشمند «آیفون ۶اس» و «آیفن ۶اس پلاس» همچنان وارد بازار می شوند و قیمت آنها ارزان شده است.

آخرین قیمت ها؛ آیفون ۷، آیفون ۶اس و آیفون اس‌ای

قیمت دقیق گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر اپل با اعمال آخرین تخفیف‌ها به قرار زیر اعلام شده است:

آیفون ۷ با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی – قیمت: ۵۴۹ دلار

آیفون ۷ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی – قیمت: ۶۴۹ دلار

آیفون ۷ پلاس با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی: ۶۶۹ دلار

آیفون ۷ پلاس با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی: ۷۶۹ دلار

آیفون اس‌ای با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی: ۳۴۹ دلار

آیفون اس‌ای با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی: ۴۴۹ دلار

آیفون ۶اس با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی: ۴۴۹ دلار

آیفون ۶اس پلاس با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ۵۴۹ دلار

شرکت اپل همچنین برای مدل ۳۲ گیگابایتی دو گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» رنگ مشکی براق را هم عرضه کرد و به عبارت دیگر کاربرانی که می‌خواهند مدل ارزان این دستگاه را خریداری کنند، امکان در اختیار گرفتن این رنگ را هم از این پس خواهند داشت.

اپل همچنین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تولید دو گوشی هوشمند «آیفون ۷» و «آیفون ۷ پلاس» با رنگ قرمز را به طور کامل متوقف کرده است. این اتفاق از مارس گذشته اعلام شده بود و اپل سرانجام تصمیم گرفت این رنگ را از گوشی‌های خود حذف کند. همچنین هیچ خبری در مورد تولید دو گوشی «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» با رنگ قرمز منتشر نشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا