همه آنچه که باید در مورد گوشی ارزان «نوکیا ۲» بدانید

این گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی را به همراه رم یک گیگابایتی و پردازنده «اسنپدراگون ۲۱۲» در اختیار کاربران می‌گذارد.

موبنا – شرکت «اچ‌ام‌دی گلوبال» که امتیاز تولید گوشی‌های نوکیا را در دست دارد هنوز تمایلی ندارد تا «نوکیا ۲» را به طور رسمی معرفی کند. با این وجود گوشی هوشمند مذکور هم‌اکنون به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) رفته است تا مراحل نهایی تایید برای ورود به بازار را پشت سر بگذارد.

این مرکز تصاویر و اطلاعات اصلی گوشی را منتشر کرد و «ایوان بلاس» صاحب حساب کاربری مشهور evleaks@ در توئیتر آخرین اطلاعات دقیق در مورد محصول مذکور را به انتشار رساند.

این گوشی هوشمند در دو رنگ ساخته شده است و کاربران می‌توانند آن را با رنگ‌های مشکلی یا سفید/نقره‌ای خریداری کنند. طراحی این گوشی بسیار ساده است و مهم‌ترین تفاوت آن نسبت به مدل های قبلی این است که در قسمت پایین نمایشگر هیچ کلید سخت‌افزاری اصلی دیده نمی‌شود و به عبارت دیگر کاربران از کلیدهای مجازی برای استفاده از قابلیت‌های داخلی استفاده می‌کنند.

همه آنچه که باید در مورد گوشی ارزان «نوکیا ۲» بدانید

«نوکیا ۲» باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و بنابراین می‌توان گفت با هر بار شارژ به مدت دو روز انرژی را در خود نگه می‌دارد. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی را به همراه رم یک گیگابایتی و پردازنده «اسنپدراگون ۲۱۲» در اختیار کاربران می‌گذارد.

در بخش نرم‌افزاری، گوشی هوشمند «نوکیا ۲» با سیستم عامل «اندروید ۷ نوقا» عرضه می‌شود و البته گفته شده است که این محصول ظرفیت به روزرسانی و دریافت سیستم عامل «اندروید ۸ اریو» را هم دارد.

هنوز جزییات بیشتری در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول اعلام نشده است. با این وجود کارشناسان می‌گویند این گوشی هوشمند از «نوکیا ۳» ارزان‌تر است که هم‌اکنون مدل قفل نشده آن ۱۶۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا