گوگل گوشی‌های توفان‌زده را رایگان تعمیر می‌کند

گوگل از شرکت یو‌بریک‌فیکس درخواست کرده است تا مناطق مختلف آمریکا ایستگاه سیار راه‌اندازی کند و در فروشگاه‌های خود تمام گوشی‌های آبخورده را تحویل بگیرد و پس از تعمیر رایگان آنها را در اختیار کاربران بگذارد.

موبنا – «توفان هاروی» را به عنوان یکی از سهمگین‌ترین و بزرگترین فجایع طبیعی آمریکا در طول تاریخ معرفی می‌کنند. در جریان این اتفاق گوگل با سرویس‌های اینترنتی ماهواره‌ای و مسیریابی خود توانست اندکی به ساکنان شهرهایی که در مسیر توفان قرار دارند کمک کند.

غول اینترنتی جهان هم‌اکنون برای خدمات رسانی هرچه بهتر با شرکتی به نام یو‌بریک‌فیکس همکاری‌هایی را آغاز کرده است تا به موجب آن تمام گوشی‌های پیکسل که در جریان توفان مذکور دچار آبخوردگی یا آسیبدیدگی شدند به صورت کاملا رایگان تعمیر شوند.

برخلاف دیگر گوشی‌های اندرویدی، «پیکسل» و «پیکسل اکس‌ال» گوگل ضدآب نیستند و این مسئله به آن معنی خواهد بود که تقریبا همه گوشی‌های مذکور در مناطق توفان‌زده دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

گوگل گوشی‌های توفان‌زده را رایگان تعمیر می‌کند

در حالی که بسیاری از ساختمان‌های این منطقه بیمه هستند، دولت آمریکا پیش‌بینی کرد به منطقه هاوستون که توفان «هاروی» آنجا را درنوردیده بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خسارت وارد شده است. در این بین شرکت گوگل با اجرای طرح تعمیر رایگان گوشی‌های آبخورده سعی کرده است این خسارت را تا اندازه‌ای کاهش دهد.

گوگل از شرکت یو‌بریک‌فیکس درخواست کرده است تا مناطق مختلف آمریکا ایستگاه سیار راه‌اندازی کند و در فروشگاه‌های خود تمام گوشی‌های آبخورده را تحویل بگیرد و پس از تعمیر رایگان آنها را در اختیار کاربران بگذارد. گوگل اعلام کرد تمام هزینه‌های این طرح را به طور کامل به شرکت یو‌بریک‌فیکس پرداخت می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا