«شائومی می میکس ۲» با بدنه سرامیکی وارد شد

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی این گوشی چینی پیشرفته می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پخش کند و نسبت طول و عرض نمایشگر هم ۱۸:۹ است.

موبنا – برای ما که خارج از چین زندگی می‌کنیم، خرید گوشی‌های هوشمندی که در این کشور تولید می‌شود فقط دو گزینه را پیش روی ما می‌گذارد: بدنه پلاستیکی و بدنه فلزی. البته در برخی موارد هر دو ماده به صورت همزمان استفاده می‌شوند و برخی شرکت‌های کوچکتر چینی هم به تازگی سراغ مواد دیگری از جمله شیشه و چوب هم رفته‌اند.

در حالی که «اسنشال فون» با بدنه سرامیکی خود توجه همگان را جلب کرده است، شرکت شائومی از این عرصه رقابتی عقب نمانده و جدیدترین پرچمدار خود را با بدنه‌ای از جنس سرامیک به دست کاربران جهانی رسانده است. این شرکت همچنان سعی در استفاده از قابلیت‌ها و امکاناتی دارد که رقبا هنوز سراغ آن نرفته‌اند.

«شائومی می میکس ۲» با بدنه سرامیکی وارد شد

این شرکت چینی برای مدل قبلی گوشی هوشمند جدید یعنی «می میکس» با استدیو طراحی «فیلیپ استراک» همکاری کرده بود و این بار هم سراغ آنها رفته است. با این طراحی منحصر به فرد «می میکس ۲» بدنه‌ای از جنس سرامیک دارد و نمایشگر تقریبا تا لبه بدنه امتداد یافته است تا کاربر یک گوشی یکپارچه در اختیار بگیرد.

«شائومی می میکس ۲» با بدنه سرامیکی وارد شد

«می میکس ۲» بهترین قابلیت‌های موجود در بازار را در خود ج داده است و بهترین طراحی را دارد. این گوشی هوشمند پرقدرت‌ترین پردازنده کوالکام یعنی «اسنپدراگون ۸۳۵» را شامل می‌شود و برای آن رم ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. یک مدل ویژه نیز از این گوشی ساخته شده است که همراه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

«شائومی می میکس ۲» با بدنه سرامیکی وارد شد

این گوشی می‌تواند از ۴۳ باند مخابراتی پشتیبانی کند و به همین خاطر از آن می‌توان به عنوان یک گوشی بین المللی سازگار با همه طیف‌های مخابراتی یاد کرد. برای این گوشی باتری پرقدرت ۳۴۰۰ میلی‌آمپری با سیستم شارژ سریع «کوئیک شارژ ۳» در نظر گرفته شده است.

نمایشگر ۵.۹۹ اینچی این گوشی چینی پیشرفته می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پخش کند و نسبت طول و عرض نمایشگر هم ۱۸:۹ است. دوربین دیجیتالی اصلی گوشی را شرکت سونی ساخته است که می‌تواند در چهار جهت مختلف با کیفیت ۴ هزار پیکسلی تصویربرداری کند و برای آن حالت فیلمبرداری با سرعت کند هم در نظر گرفته شده است.

سرامیکی که در بدنه این گوشی هوشمند به کار رفته بسیار مقاوم است. شرکت شائومی می‌گوید این سرامیک را زیر فشار ۲۴۰ تنی قرار داده و آن را در دمای ۱۴۰۰ درجه سلسیوس به مدت هفت روز نگه داشته است. این ماده همچنین باریک‌ترین سرامیکی محسوب می‌شود که تاکنون در بدنه گوشی‌های هوشمند به کار فته است.

مدل ۶۴ گیگابایتی گوشی هوشمند «شائومی می میکس ۲» ۳۲۹۹ یوان معادل ۵۱۰ دلار قیمت گذاری شده است و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۳۹۹۹ یوان معادل ۶۱۰ دلار فروخته می‌شود. کاربران چینی از تاریخ ۱۵ سپتامبر یعنی کمتر از یک هفته دیگر می‌توانند این دستگاه را پیش‌خرید کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا