۲۴ نفری «سوپر ماریو» را باهم بازی کنید

نسخه جدید بازی به کاربران امکان می‌دهد به صورت آنلاین به یکدیگر متصل شوند، یک شخصیت را برای خود انتخاب کنند و سپس هر طور که می‌خواهند بازی را پیش ببرند.

موبنا – «سوپر ماریو ۶۴» از جمله بازی‌های محبوب در طول تاریخ محسوب می‌شود که نخستین بار سال ۱۹۹۶ روانه بازار شد و آن روزها فقط یک کاربر می‌توانست مراحل مختلف بازی را پیش ببرد. در سال‌های اخیر نسخه به‌روز شده این بازی هم عرضه شد تا دو کاربر به صورت همزمان بتوانند بازی کنند.

ولی هم‌اکنون این امکان برای کاربران جهانی فراهم شده است تا به صورت آنلاین ۲۴ نفری و همزمان بتوانند در این بازی حضور یابند و مراحل مختلف آن را پیش ببرند. این کاربران می‌بایست همدیگر را شکست دهند و پس از پیروزی به مرحله بعد راه پیدا کنند.

۲۴ نفری «سوپر ماریو» را باهم بازی کنید

بازی مذکور که با نام «اس‌ام۶۴ آنلاین» شناخته می‌شود جدیدترین پروژه شرکت تولیدکننده آن است. نسخه جدید بازی به کاربران امکان می‌دهد به صورت آنلاین به یکدیگر متصل شوند، یک شخصیت را برای خود انتخاب کنند و سپس هر طور که می‌خواهند بازی را پیش ببرند. شما به عنوان یکی از کاربران حاضر در بازی می‌توانید به صورت سنتی مراحل آن را پیش ببرید یا با استفاده از قابلیت‌های جدید سرعت دویدن و طی کردن مراحل را افزایش دهید.

اگر قصد دارید این بازی را امتحان کنید بهتر است بدانید که با ورود به آن، با محیطی شبیه بازی‌های دهه ۱۹۹۰ روبرو می‌شوید. اگر هنوز به این محیط‌ها علاقمند هستید، می‌توانید به صورت کاملا رایگان از این بازی لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا