با آفر از تخفیف‌های فروشگاه‌های اینترنتی جا نمانید

درست است که هرچه می‌گذرد آشنایی مردم از خریدهای اینترنتی بیشتر می‌شود و موجبات اعتماد جمعی را فراهم می‌آورد اما همانطور که هر کاری فن خودش را دارد، خریدهای اینترنتی نیز همینطورند. مثلا خرید در زمان تخفیف‌های نجومی که بر روی بعضی از سایت‌های معروف و معتبر اتفاق می‌افتد از فرصت‌های طلاییِ خرید محسوب می‌شود.

موبنا – شما در هیچ‌کجا و هیچ نوع مغازه‌ای نمی‌توانید اجناس را با تخفیفات ۴۰، ۵۰ درصدی تهیه کنید. اما چاره‌ی اطلاعِ به موقع ازین تخفیفات کجاست؟

می‌دانیم سر زدن به خیل عظیم سایت‌های فروشِ اجناسِ مورد نیازِ روزانه، کاری دشوار است. خبر خوب اینکه با استفاده از نرم‌افزار “آفر” که اتفاقا رایگان هم دردسترس کاربران قرار گرفته، اطلاع از تخفیفات این قبیل سایت‌ها بسیار راحت شده است. اگر آفر را دانلود و نصب کنید، اجناس متنوعی از سایت‌های مختلفی چون بامیلو، دیجی‌کالا، مدیسه، ارشاکو و … را پیدا می‌کنید که از تخفیفات وسوسه‌انگیزی برای خرید برخوردارند.

در صفحه‌ی نخست برنامه، محصولات تخفیفی قرار دارند که از طریق گزینه‌ی بالای فهرست، می‌توان بسته به طیف تخفیفات مورد نظر اجناس را در دسته‌های مختلف مشاهده کرد. کنار هر کدام از کالاها گزینه‌ای سه نقطه وجود دارد که جزئیات آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جدای از دسته‌بندی بر اساس تخفیف، چهار گزینه پایین صفحه وجود دارد که انواع محصولات را تفکیک کرده و برای جستجوی راحت‌تر در اختیار شما قرار داده است. برای نمونه در آفرهای کهکشانی، تخفیفات بسیار بالا تا ۸۰ در صد به پایین قرار دارد. اما در همه‌ی آفرها می‌توان تخفیفات روز و تخفیفات روزهای قبل را مشاهده کرد همچنین در این بخش امکان جستجو بین محصولات بر اساس دسته‌بندی، در منوی کشوییِ سمت راست قرار داده شده. منوی کشویی سمت راست از دسته‌بندی‌های متنوع و وسیعی از قبیل، چمدان و کیف، لوازم تحریر، سرگرمی، آرایشی بهداشی و …. تشکیل شده با این اوصاف کار در این قسمت برایتان بسیار ساده و همینطور جذاب خواهد بود. در بخش پیشنهادهای ما، محصولاتی به پیشنهاد خودِ گروه توسعه‌دهنده انتخاب و معرفی می‌شوند. در آخر بخشی تحت عنوان حساب کاربری وجود دارد که امکان عضویت و استفاده از امکانات بیشتری را فراهم آورده. برای نمونه با عضویت در برنامه و معرفیِ آن به دیگران می‌توانید جایزه ببرید و یا از قابلیتِ آلارمِ محصولات استفاده کنید.

بی‌شک نرم‌افزار آفر یک برنامه‌ی کاربردی برای شکارچیان خریدهای تخفیفی‌ست. با استفاده ازین برنامه می‌توانید ماهانه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و لذت خرید واقعی را بچشید.

نقاط قوت:

-امکان ساخت حساب کاربری

-قابلیت استفاده از آلارم محصولات

-امکان جستجو میان دسته‌بندی محصولات

-قابلیت تنظیم رنجِ قیمت تخفیفات

-دارای بخش پیشنهاد ویژه

-دارای طیف وسیعی از محصولات تخفیفی

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا