شیپور (Sheypoor)

کالای اضافی یا قدیمی خود را بفروشید و تبدیل به پول کنید و خریدهایتان را به قیمت مناسب انجام دهید.

موبنا – ایده راه‌اندازی سایت و همچنین اپلیکیشن شیپور بر اساس تجربه و علاقه شخصی بنیانگذار آن (رضا اربابیان) به خرید و فروش کالا در خارج از ایران شکل گرفت و هسته اولیه آن نیز به وسیله همکاری دو سرمایه‌گذار به وجود آمد و پس از آن، این استارت آپ توانست با جذب سرمایه گذاری خارجی جایی در بازار خرید و فروش‌های اینترنتی باز کند. سرمایه گذار شیپور شرکتی اروپایی است که راجع به جزئیات آن اطلاعاتی در اختیار عموم قرار نداده‌اند!

شیپور چیست؟

شیپور فضایی که سال‌های کمی از شروع به کار آن می‌گذرد، محیطی رایگان برای خرید و فروش فراهم کرده است تا همه از هر کجای ایران بتوانند سریع، آسان و بدون واسطه کالا و خدمات خود را برای فروش آگهی کنند و یا آنچه را که به دنبال آن هستند با قیمتی مناسب پیدا کنند.

در شیپور هرچه فکر کنید از خودرو و املاک گرفته تا موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم خانه و هزاران نوع کالای دیگر قابل خرید، فروش و مقایسه است.

 شیپور در رده طراحی از نوع نیازمندی‌ها قرار دارد که رقابت شدیدی در این حوزه وجود دارد و فعالانی مانند دیوار در این زمینه کار می‌کنند.

این مجموعه دارای اپلیکیشن‌های رایگان برای سیستم عامل‌های آی‌او‌اس و اندروید می‌باشد و دو سوم ترافیک کاری شیپور به اپلیکیشن‌های موبایل اختصاص دارد که براساس آمار گوگل پلی در حدود یک میلیون بار از این مارکت دانلود شده است.

به طور کلی با استفاده از اپلیکیشن شیپور می‌توانید کالای مورد نظرتان را در شهرتان پیدا کنید ، با ستاره دار کردن آگهی های مورد علاقه خود در لیست “پسندیده‌ها” به آن‌ها دسترسی بهتری داشته باشید و سریع، مجانی و راحت کالا‌های دست دوم خود را بفروشید و با عضویت و ساختن حساب کاربری آگهی‌ها را مدیریت کنید .

شیپور (Sheypoor)

معرفی اپلیکیشن:

برای آشنایی بیشتر به بررسی جزئی اپلیکیشن آی‌او‌اس شیپور می‌پردازیم. در این اپلیکیشن ۵ منو به ترتیب زیر وجود دارد که هر کدام در ادامه به صورت جداگانه معرفی می‌شوند:

• آگهی‌ها

• حساب کاربری

• بفروشید

• پسندیده‌ها

• بیشتر

آگهی‌ها:

در منوی “آگهی‌ها”، کالاهایی که توسط مردم جهت فروش قرار داده شده‌اند، در معرض دید هستند. شما می‌توانید فیلترهای مناسب را اعمال کنید تا تنها آگهی‌هایی متناسب با نیاز و شهر خود را مشاهده کنید. هرگاه آگهی‌ای برایتان جذاب بود می‌توانید آن را ستاره‌دار کنید تا آن آگهی در منوی “پسندیده‌ها” نیز به نمایش گذاشته شود.

حساب کاربری:

این منو مشخصات پروفایل شما و اگهی‌هایی که توسط خودتان در شیپور درج شده است را به نمایش می‌گذارد.

بفروشید:

منوی “بفروشید” محل درج آگهی شماست،در این محل شما می توانید برای آگهی خود عکس در نظر بگیرید، عنوان طرح کنید، قیمت درج کنید، در مورد آن توضیحاتی بدهید و در مورد گروه، جنس مورد نظر و محل ارائه آن توضیحاتی دهید و شماره تماس برای خواستاران آن در نظر بگیرید. با فشردن گزینه ی “درج آگهی”، آگهی شما جهت بررسی به تیم شیپور فرستاده می شود. آگهی شما پس از بررسی و تایید به نمایش عموم در می آید و در این زمان برای شما یک ایمیل تایید مبنی بر انتشار و یا عدم انتشار آگهی‌تان ارسال می‌گردد.

پسندیده‌‌ها:

در این منو آگهی‌هایی را که به هنگام دیدن ستاره‌دار کرده‌اید، به صورت یکجا مشاهده می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا آن‌ها را راحت‌تر با هم مقایسه کنید.

بیشتر:

آخرین منوی شیپور، “بیشتر” بوده که در آن لیستی از بایدها و نبایدهای تیم شیپور و تماس با پشتیبانی آن به نمایش گذارده شده است.

تمامی امکانات شیپور رایگان بوده است، اما برای دوپینگ آگهی‌های خود که باعث نشان داده شدن آن در ابتدای صفحه اول پس از گذشت مدتی از درج آن می شود، نیاز است که مبلغ اندکی هزینه کنید.

حال با نصب شیپور بر روی تلفن همراه هوشمند خود، اجناس خود را بدون واسطه به فروش برسانید و نیز اجناس نو یا دست دومی که دیگران در اختیار دارند را خریداری نمایید.

شیپور (Sheypoor)

“بهتر است پیش از آنکه خریدی را قطعی کنید و یا مبلغی را به حساب فردی واریز کنید، از صحت اطلاعات مندرج در آگهی اطمینان حاصل کنید. برای تمامی مراحل خرید خود، از توصیه‌های کارشناسان شیپور و پلیس فتا مبنی بر عدم خرید اینترنتی و دیگر هشدارهای آنان بهره بجویید.”

نقاط قوت:

• رایگان بودن اپلیکیشن

• خرید و فروش بدون واسطه

• نظارت بر آگهی‌های منتشر شده کاربران

نقاط ضعف:

• عدم وجود ضمانت برای کالاهای آگهی شده

شیپور (Sheypoor)

اپ‌استور کافه‌بازار
  • شیپور (Sheypoor)
  • شیپور (Sheypoor)
  • شیپور (Sheypoor)
  • شیپور (Sheypoor)

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا