گوسفند فرازمینی!

در فرا گوسفند، شما با گوسفندی سر و کار دارید که به آخر خط رسیده و قصد دارد خود را از لبه صخره به پایین پرت کند! حالا شما باید در مقام ناجی این حیوان زبان بسته، وارد عمل شده و با استفاده از وسایل مختلف، از سقوط این حیوان بامزه جلوگیری کنید.

موبنا – فرا گوسفند یک بازی رکوردی است. مانند تمام بازی‌های این سبک، هرچه در این بازی بیشتر استقامت کرده و این گوسفند بی‌نوا را بیشتر زنده نگه دارید، امتیاز بیشتری هم کسب خواهید کرد.

گوسفند فرازمینی!

با شروع بازی، گوسفند از لبه صخره می‌پرد. حالا شما باید با کشیدن انگشت خود به‌روی صفحه، این گوسفند را به هوا پرت کرده و مانع از زمین خوردنش شوید. در این بین، گوسفند شما که در هوا معلق شده، می‌تواند سکه‌های مسیر را جمع کرده و سایر خوردنی‌های خوشمزه‌ای که در هوا پراکنده شده‌اند را نیز وارد شکم خود کند. این بازی در دو حالت رکوردی و زمان‌دار قابل بازی کردن است. در حالت رکوردی امتیاز شما بر اساس میزان مسافتی که طی می‌کنید و در حالت زمان‌دار بر اساس تعداد شیرینی‌هایی که از هوا جمع می‌کنید محاسبه می‌شود.

گوسفند فرازمینی!

هر زمان هم که از محیط بازی خسته شدید، می‌توانید با پرداخت مبلغی، محیط بازی را عوض کرده و اندکی برای خود تنوع ایجاد کنید. با وجود این‌که طراحی کاراکتر گوسفند این بازی بسیار زیبا و بامزه از کار در آمده، بازهم اگر فکر کردید از ظاهر این گوسفند زبان بسته خسته شده‌اید، می‌توانید گوسفند دیگری با شکل و شمایلی متفاوت را انتخاب کنید.

طراحان فرا گوسفند برای ساخت این بازی سنگ تمام گذاشته و به راستی عنوان قابل قبولی را ارائه کرده‌اند. طراحی شخصیتی بامزه و دوست‌داشتنی به همراه محیط‌های رنگارنگ و با نشاط، روند بازی را برای‌تان کسل کننده نخواهد کرد. انتخاب موسیقی و صداگذاری بازی نیز به درستی انجام شده و رابط کاربری این بازی ساده نیز به خوبی جواب‌گوی نیاز شما خواهد بود.

گوسفند فرازمینی!

سازنده این بازی استودیو اپینو است که پیش از این ساخت عنوان موفق مرغ‌ها اعصاب ندارند را در کارنامه خود دارد. این استودیو در جشنواره امسال بازی‌های کامپیوتری، با ارائه دو عنوان فرا گوسفند و به دور مریخ ثابت کرد در ساخت بازی، نسبت به سایر کمپانی‌های بازی‌سازی داخلی، استانداردهای بالاتری را در نظر می‌گیرد. فرا گوسفند به راستی در میان بازی‌های رکوردزنی، عنوانی جذاب و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان عنوان‌های رکوردزنی هستید و دنبال تجربه‌ای تازه و در عین حال جذاب می‌گردید، تجربه فرا گوسفند را به شما توصیه می‌کنیم.

کافه‌بازار
  • گوسفند فرازمینی!
  • گوسفند فرازمینی!
  • گوسفند فرازمینی!
  • گوسفند فرازمینی!

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا