سه سوته پولدار شوید!

در جیرینگ‌لند هدف شما پولدار شدن است! اما از راه درست و صحیح آن، نه با تقلب و کلاه‌برداری. در این بازی باید کار و کاسبی راه انداخته و با مدیریت درست آن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پولدارترین فرد شهر تبدیل شوید.

موبنا – جیرینگ‌لند یک بازی مدیریتی ساده است. ساده به این معنا که برای ساخت و ساز و ارتقاء کاسبی خود نیاز به زحمت زیادی ندارید. برخلاف سایر عناوین مدیرتی که با ارائه آیتم‌های مختلف باعث سردرگمی بازیکنان شده و گاهی آن‌ها را از ادامه بازی منصرف می‌کنند، جیرینگ‌لند با طراحی ساده و گیم‌پلی راحت و روان، لحظه به لحظه شما را به خود وابسته‌تر می‌کند.

در ابتدا شما با جیبی خالی وارد بازی می‌شوید. اما نگران نباشید، راهنمای بازی که درواقع همان شهردار جیرینگ‌لند است، به زبانی شیرین و ساده به شما یاد خواهد داد که چطور در کمترین زمان ممکن موجودی حساب خود را افزایش داده و کار و کاسبی خود را گسترش دهید. هرچند به قول شهردار، برای پول درآوردن اول باید پول خرج کرد. اما جای نگرانی نیست، به زودی آن‌قدر در این بازی پول در می‌آورید که باید دنبال راهی برای خرج کردن آن‌ها بگردید!

سه سوته پولدار شوید!

راه‌اندازی کاسبی تنها وظیفه شما در این بازی نیست. شما باید با ارتقاء بخش‌های مختلف کاسبی و نیز  افزایش تعداد شعبه‌های یک مجموعه، منبع درآمد خود را مدیریت کنید. اگر هم احساس کردید دست تنها از پس هدایت تمام کار بر نمی‌آیید، می‌توانید برای خود مدیر انتخاب کنید. مدیرها در زمان غیبت شما کار و کاسبی را می‌گردانند و به قولی نمی‌گذارند کار شما زمین بماند.

این بازی کنترل و هدایت را برای بازیکن بسیار آسان کرده است. برای انجام هر عملی در این بازی، تنها به کلیک کردن نیاز دارید. به لطف رابط‌ کاربری قوی بازی، تمامی آیتم‌ها همان‌جا در صفحه اصلی در دسترس شما خواهند بود. تنها کافی است گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید و منتظر نتیجه بمانید.

سه سوته پولدار شوید!

یکی دیگر از نقاط قوت این عنوان، طراحی محیط و منو بازی است. بدون شک تا به حال عناوین استراتژیک داخلی زیادی ساخته شده، اما رعایت جزئیات و سلیقه‌ای که سازندگان در طراحی این عنوان به کار برده‌اند، باعث شده جیرینگ‌لند یک سر و گردن از سایر عناوین مشابه خود بالاتر بایستد. روند پیشرفت شما در این بازی بسیار حساب شده و دقیق است. به نحوی که گیم‌پلی بازی به این زودی‌های برای‌تان تکراری و خسته کننده نمی‌شود.

سازندگان امکانات فرعی بسیاری نیز برای این بازی در نظر گرفته‌اند. با ثبت‌نام و وارد کردن نام خود، می‌توانید به لیست اسامی افرادی که بالاترین رکورد را در این بازی کسب کرده‌اند دست پیدا کرده و سعی کنید برای خود جایگاهی در میان آن‌ها پیدا کنید. هم‌چنین این بازی به طور موقتی و دوره‌ای لیگ‌های نیز برگزار می‌کند. شما می‌توانید با شرکت در این لیگ‌ها و کسب مقام برتر، از جوایز بازی بهره‌مند شوید. در قسمت فروشگاه نیز می‌توانید با پرداخت پول و خرید شمش، سرعت پیشرفت خود را در بازی بالاتر ببرید.

جیرینگ‌لند سرتاسر نقاط مثبت است. سخت می‌توان ایرادی بر این عنوان جذاب و اعتیادآور ساخته استودیو آناشید پیدا کرد. طراحی عالی و گیم‌پلی بی‌نقص، این بازی را به عنوانی موفق و جذاب تبدیل کرده؛ عنوانی که می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. اگر از طرفداران سبک بازی‌های مدیرتی هستید و کار و کاسبی و پول درآوردن سر ذوق‌تان می‌آورد، به هیچ وجه تجربه این بازی را از دست ندهید.

کافه‌بازار
  • سه سوته پولدار شوید!
  • سه سوته پولدار شوید!
  • سه سوته پولدار شوید!
  • سه سوته پولدار شوید!

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا