در اوقات فراغتتان با هم آهنگ ۲ آهنگسازی کنید

بازی‌های زیادی در زمینه موسیقی توسعه داده شده‌اند که سرگرمی‌های جالب و مناسبی در نوع خود به شمار می‌آیند؛ این بازی‌ها که عنوان‌هایی از آن‌ها را مانند سنتوری گلیم‌گیمز و… را پیش‌تر مورد نقد و بررسی قرار داده بودیم با فضای جذاب و سرگرم کننده‌شان و انتخاب موسیقی‌های خاطره انگیز تجربه متفاوتی را برای کاربران خود به ارمغان آورده‌اند.

موبنا – توسعه این‌گونه بازی‌ها در سبک موسیقی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از بازی کردن بازی‌های ایرانی با حال‌و‌هوای موسیقی‌های ایرانی را به ارمغان بیاورد و سرگرمی متفاوت و جذابی برای کاربران باشد، در ادامه به نقد و بررسی بازی هم‌آهنگ۲ می‌پردازیم، با پانوشت همراه باشید.

همان طور که پیش‌تر به بررسی بازی سنتوری پرداخته بودیم، گفتیم فضا و طراحی بازی سنتوری شباهت زیادی با بازی Guitar hero دارد، اما  در بازی هم‌آهنگ۲ با فضا و طراحی متفاوتی رو‌به رو می شویم که در زمینه موسیقی بسیار جدی‌تر از سنتوری عمل کرده و امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

این بازی که بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند به شما اجازه می‌دهد تا از بین موسیقی‌های ایرانی و خارجی یکی را به دلخواه انتخاب کنید، البته باید بدانید که از بین آهنگ‌های آن تنها یک عدد به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت و اگر برای خود حساب کاربری ایجاد کنید ۲ آهنگ دیگر نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و مابقی آهنگ‌ها را باید با پرداخت مبلغ آن‌ها دریافت کنید.

آهنگ‌هایی که انتخاب شده‌اند بسیار دلنشین و خاطره‌‌انگیز می‌باشند و برای گوش کردن و نواختن آنها وسوسه به دریافتشان خواهید شد.

در این بازی می‌توانید به صورت تک‌نفره و یا گروهی به نواختن موسیقی بپردازید و در بین سایر کاربران بسته به اجرای خود رتبه کسب کنید.

این قابلیت که به شما اجازه می‌دهد تا بین کاربران دیگر رتبه خود را مشاهده کنید حس رقابت و انگیزه را در شما ایجاد می‌کند و شما را مجاب می‌کند تا به بهترین نحو موسیقی‌ها را بنوازید.

این اپلیکیشن که توسط استودیوهای امواج آسمان توسعه داده شده و تا به امروز بیش از۵۰۰ کاربر فعال را از آن خود کرده که با یکدیگر در حال رقابت هستند و چیزی حدود ۳۰ مگابایت از حجم دیوایس اندرویدی شما را اشغال خواهد کرد.

در هم‌آهنگ۲ شما نقش نوازنده‌ای را اجرا خواهید کرد که باید با لمس به موقع صفحه بر اساس نت‌هایی که نمایش داده می‌شود سازهای مختلف را بنوازید.

برای مشاهده رتبه‌ی خود در بین سایر کاربران می‌بایست برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

بازی چند نفره از طریق وای-فای و چند دستگاه مقدور خواهد بود و رتبه بندی آن در بین کاربرانی که به صورت گروهی به نواختن می‌پردازند مقایسه خواهد شد و برای اجرای تک نفره در بین کاربرانی که به صورت تکی به نواختن می‌پردازند مقایسه خواهد شد.

به هنگام نواختن هر کدام از ساز‌ها باید به هنگامی که نت‌ها به جریان در می‌آیند محل مورد نظر را لمس کنید که این روند برای هر ساز متفاوت است، برای گیتار و یا باس باید با یک دست خود آکورد گرفته و با دست دیگرتان سیم‌ها را لمس کنید و در برخی از سازها می‌توانید با یک دست این کار را انجام دهید و برای قسمت خوانندگی و آهنگ‌هایی که باید آن‌ها را از روی متن بخوانید، می‌بایست صدای خود را ضبط کنید و باید حواستان باشد که خواندن متن‌ها را در زمان مشخص و کوتاه آن انجام دهید.

درنهایت برای داشتن اوغات فراغت سرگرم کننده و جذاب می‌توانید از این اپلیکیشن فوق‌العاده در ژانر موسیقی استفاده کنید.

کافه‌بازار
  • در اوقات فراغتتان با هم آهنگ ۲ آهنگسازی کنید
  • در اوقات فراغتتان با هم آهنگ ۲ آهنگسازی کنید
  • در اوقات فراغتتان با هم آهنگ ۲ آهنگسازی کنید
  • در اوقات فراغتتان با هم آهنگ ۲ آهنگسازی کنید

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا