بازی دست فرمون

پس از درخشش بازی هی‌تاکسی و تاکسیدو گلیم‌گیمز، بازی‌هایی با سبک و حال‌و‌هوای کوچه بازار ایرانی رونق گرفتند و شاهد پیشرفت روز‌افزون این‌گونه بازی‌ها هستیم.

موبنا – بازی دست‌فرمون بازی‌ای است مشابه هی‌تاکسی که اخیرا با تفاوت‌هایی توسط شرکت «دوباره» توسعه داده شده است.

روی آوردن به شخصیت‌ها و گفت‌گو‌ها به همراه فضا‌سازی حال‌و‌هوای کوچه بازار ایرانی جذابیت این بازی را دوچندان جلوه داده است، در ادامه به نقد و بررسی این اپلیکیشن می‌پردازیم با پانوشت همراه باشید.

در این بازی می‌بایست دست فرمون خود را به رخ دیگران بکشید و مهارت رانندگی خود را در حین مسافر کشی بیازمایید. دست فرمون با گرافیک ۲ بعدی پا به میدان رقابت با بازی‌های مشابه خود گذاشته است و تفاوتی که فضای آن را با عنوان‌های گلیم گیمز متمایز می‌کند طراحی ساختمان‌ها و فضای شهر با سوپر مارکت‌ها، سینما‌ها و … می‌باشد.

در این بازی نقش مسافر‌کشی را بازی می‌کنید که در شهر افراد و شخصیت‌های مختلفی را سوار می‌کند و به مقصدشان می‌رساند، ممکن است مسافر شما شخصیتی قدیمی و لات باشد و یا معتادی که از شما درخواست می‌کند آن را تا جایی برسانید.

نحوه‌ی بازی به این صورت است که باید با کشیدن دست خود بر روی دیوایس اندرویدیتان جهت ماشین را تغییر دهید و برای گاز دادن صفحه را فشار دهید، همچنین برای ترمز کردن و یا سوار کردن مسافر باید دست خود را از روی صفحه بردارید.

این بازی در دو ژانر تک‌نفره و دو نفره اجرا می‌شود که در مد تک نفره آن به تنهایی به مسافر‌کشی می‌پردازید و درگیر بازی می‌شوید، سر چهار راه‌ها باید ترمز کنید و پس از رعایت حق تقدم به راه خود ادامه دهید و تا جایی که می‌توانید باید حواس خود را جمع کنید تا با ماشین‌های دیگر برخورد نکنید.

گفت‌گو‌ها، تیکه کلام‌ها و دیالوگ‌ها در دست‌فرمون بسیار جذاب و دلنشیین هستند و گوش دادن به آن‌ها شما را مجاب به بازی کردن در مدت زمان بیشتری می‌کند.

در مد تک نفره می‌توانید از امکانات ویژه و بیشتری مانند نیترو، اسلو موشن و… برخوردار شوید تا بازی جذاب تر و هیجان انگیز‌تری را تجربه کنید.

در مد دونفره می‌توانید با سایر کاربران و یا دوستانتان به رقابت آنلاین بپردازید و برای این کار کافیست تا یک آگهی کل ثبت کنید تا توسط آن کاربران دیگر با شما به رقابت بپردازند و همچنین می‌توانید از طریق آگهی‌های دیگر به رقابت بپردازید و رکورد‌ها را جابجا کنید.

در بالای صفحه میزان مسافتی را که طی کرده‌اید مشاهده خواهید کرد، همچنین در مسیر سکه‌هایی قرار داده شده است که واحد پول در این بازی می باشند و با جمع کردن آن‌ها می‌توانید آیتم های بیشتری را خریداری کنید و یا آن‌ها را ارتقاء دهید.

در کل این بازی پایان ندارد و مسافر کشی مشابه عنوان‌های گلیم گیمز یعنی هی تاکسی و تاکسیدو ماموریتی طراحی شده است و با به پایان رساندن هر کدام از ماموریت های تعیین شده با توجه به مسافتی که طی کرده‌اید و اعمال ضریب به آن‌ امتیاز بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.

این عنوان شرکت «دوباره» که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است چیزی حدود ۳۵ مگابایت از فضای دیوایس اندرویدی شما را اشغال خواهد کرد و تا به امروز بیش از ۵۰ هزار کاربر فعال را از آن خود کرده است و همچنین برای استفاده از امکانات بیشتر ملزم به پرداخت حق اشتراک و پرداخت درون برنامه‌ای می‌باشید.

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا