تک‌تیراندازی‌ بی‌پایان

“جنگاور ایرانی” یک بازی تک‌تیراندازی ساده است که در راستای محبوبیت بازی‌های این سبک در سال‌های اخیر ساخته شده. اما برای تبدیل شدن به یک بازی خوب در این سبک راه درازی در پیش دارد.

موبنا – داستان بازی روایت‌گر یک تک‌تیرانداز ایرانی است که در گوشه‌ای کمین کرده و باید تا می‌تواند دشمنان پیرامون را هدف قرار دهد. هدف‌گذاری‌های این بازی در این که چند نفر را باید هدشات(تیر به سر) کنید یا چند هدف را پشت سر هم از بین ببرید خلاصه می‌شود و هرگز چیزی از ماموریت به شما گفته نخواهد شد. هر بار در یک زمین و با همان دشمنان سر امتیاز بیشتر مقابله خواهید کرد.

تک‌تیراندازی‌ بی‌پایان

گیم‌پلی بازی بر خلاف عموم عناوین این ژانر از مولفه‌های رایج بازی‌های تک‌تیراندازی برخوردار نیست. در “جنگاور ایرانی” دوربین اسلحه شما به صورت خودکار بر روی هدف قفل می‌شود و نشانه مگسک اسلحه پایین و بالا می‌شود! حالا شما باید با یک تصمیم به موقع شلیکی داشته باشید تا دشمن را از پای در آورد. از تکان دوربین به علت نفس کشیدن، انحراف گلوله به خاطر باد و یا هیچ جزییات این‌چنینی خبری نیست. تنها بعد از چند شلیک مگسک بزرگ‌تر می‌شود و حرکت نشانه سریع‌تر، تا بازی با یک شیب نسبتاً تند، سخت و سخت‌تر شود.

چند امکان کمکی درون “جنگاور ایرانی” قرار گرفته که از آن‌ها برای کمک می‌توانید استفاده کنید. جلیقه ضد‌گلوله که جلوی چند شلیک دشمن را می‌گیرد، هدشات که به صورت خودکار حریف را با ضربه به سر از پای درمی‌آورد، کند کردن زمان برای لحظاتی، و پاک‌سازی سریع که هدفی را با شلیک معمولی به سرعت می‌کشد.

تک‌تیراندازی‌ بی‌پایان

این امکانات در فروشگاه بازی در دسترس هستند. در طول بازی می‌توانید با برآورده کردن خواسته‌های فرمانده سکه‌های زیادی جمع کنید اما رفته رفته این ماموریت‌ها سخت‌تر و جمع‌آوری پول نیز کاری دشوارتر می‌شود. در کنار این موارد دو اسلحه دیگر و امکان ارتقای هر کدام نیز در دسترس خواهد بود که تلاش می‌کنند در جریان بازی تنوعی ایجاد کنند.

“جنگاور ایرانی” را تنها برای رکورد زدن می‌توان چندین بار بازی کرد. نه داستان درستی دارد و نه گیم‌پلی خلاقانه‌ای. گرافیک و صداگذاری قابل قبولش در کنار چند آیتم کمک‌کننده هم نمی‌توانند آن را از این ورطه حوصله سربر شدن نجات دهند. اما در نهایت برای مدتی سرگرم بودن می‌توان آن را نصب و بازی کرد و از سیستم متفاوت آن لذت برد.

کافه‌بازار
  • تک‌تیراندازی‌ بی‌پایان
  • تک‌تیراندازی‌ بی‌پایان
  • تک‌تیراندازی‌ بی‌پایان
  • تک‌تیراندازی‌ بی‌پایان

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا