۸ جایگزین مناسب برای «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

اگر به دنبال جایگزین می‌گردید یا اینکه نمی‌خواهید برای خرید گوشی هوشمند جدید تا این اندازه هزینه کنید، اینجا ۸ جایگزین مناسب برای گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» آورده شده است.

موبنا – گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود روانه بازار شده است. با این وجود چون گوشی مذکور با میانگین قیمت ۹۳۰ تا ۹۶۰ دلار در نقاط مختلف جهان به فروش می‌رسد، امکان خرید آن برای همه کاربران وجود ندارد.

به هر حال اگر همه قابلیت‌های موجود در این گوشی هوشمند را به کار برید شاید از اینکه چنین هزینه‌ای پرداخت کردید راضی بشوید. دوربین دیجیتالی دوگانه برای گرفتن عکس‌های پرتره، قلم هوشمند S Pen برای نوشتن متن و طراحی کردن روی نمایشگر لمسی و … همه آن قابلیت‌های قابل ملاحظه هستند که این دستگاه را از مدل‌های مشابه مجزا می‌کنند.

با این وجود اگر به دنبال جایگزین می‌گردید یا اینکه نمی‌خواهید برای خرید گوشی هوشمند جدید تا این اندازه هزینه کنید، در اینجا ۸ جایگزین مناسب برای گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» آورده شده است.

۸ جایگزین مناسب برای «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

«گلکسی اس۸» یا «گلکسی اس۸ پلاس»

قیمت گوشی «گلکسی اس۸»: تقریبا ۷۵۰ دلار یا ۶۸۹ پوند

قیمت گوشی «گلکسی اس۸ پلاس»:  تقریبا ۸۵۰ دلار یا ۷۷۹ پوند

پرچمداران گوشی‌های سامسونگ از چند ماه قبل همچنان بیشترین محبوبیت را در بازار دارند. آنها مانند برادر بزرگتر خود یعنی «نوت ۸» قلم هوشمند را شامل نمی‌شوند و لنز ثانوی برای دوربین دیجیتالی آنها در نظر گرفته نشده است، با این وجود به همان زیبایی و با همان قابلیت‌های اصلی طارحی شده‌اند و نمایشگر یکپارچه با لبه‌های منحنی بر کارایی این دو گوشی افزوده است. این دو محصول از نظر سخت‌افزاری بهترین امکانات را در خود جا داده‌اند. گوشی هوشمند «اس۸ پلاس» تنها یک دهم از «نوت ۸» کوچکتر است و در حالی که این محصول با نمایشگر ۶.۲ اینچی عرضه می‌شود، گوشی جدید نمایشگر ۶.۳ اینچی دارد.

 

۸ جایگزین مناسب برای «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

«ال‌جی جی۶»

قیمت: از ۶۰۰ تا ۷۲۰ دلار یا ۶۴۹ پوند

این گوشی هوشمند کره‌ای قدبلند شباهت زیادی به «گلکسی اس۸» دارد و البته با قیمت ارزان‌تر به فروش می‌رسد. در خبرها و توضیحات تحلیلی گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» بسیار جذاب به نظر می‌رسد و توجه همه کاربران را به خود جلب کرده است. ولی باید بدانید که رقیب کره‌ای آن بسیار کاربردی‌تر است و می‌تواند جذاب‌تر باشد. این محصول دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در قسمت پشت بدنه شامل می‌شود و قابلیت‌های متمایزی را ارایه می‌دهد.

 

۸ جایگزین مناسب برای «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

«وان‌پلاس ۵»

قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی: ۴۷۹ دلار یا ۴۴۹ پوند

قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی: ۵۳۹ دلار یا ۴۴۹ پوند

این گوشی هوشمند چینی نسبت به امکاناتی که در اختیار شما می گذارد قیمت بسیار ارزانی دارد. یک گوشی هوشمند پیشرفته اندرویدی که می‌تواند رقیب «گلکسی نوت ۸» باشد و با دوربین دیجیتلای دوگانه و پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» به صورت تنگاتنگ با آن رقابت کند. باتری این گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که با سرعت بسیار زیاد شارژ می‌شود، توان باتری بسیار زیاد است، حسگر اثر انگشت دارد و طراحی آن قابل ملاحظه است.

 

۸ جایگزین مناسب برای «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

«موتو زد۲ فورس» موتورولا

قیمت: از ۷۳۰ دلار یا ۶۱۴ پوند

گوشی‌های پیشرفته موتورولا چندان ارزان نیستند و این محصول که از پرچمداران شرکت مذکور محسوب می‌شود، در قسمت پشت بدنه دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. برای این گوشی هوشمند پردازنده پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» در نظر گرفته شده است و حسگر اثر انگشت آن می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان هویت کاربر را شناسایی کند. در حالی که «نوت ۸» به واسطه قلم هوشمند خود شهرت یافته است، «موتو زد۲ فورس» با نمایشگر نشکن و ضدضربه خود از همه گوشی‌های جهان متمایز می‌شود و همچنین ظرفیت باتری ان بسیار قابل ملاحظه است.

 

۸ جایگزین مناسب برای «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

«موتو زد۲ پلِی» موتورولا

قیمت: ۴۴۹ دلار یا ۳۹۰ پوند

این گوشی هوشمند از مدل «زد۲ فورس» ارزان‌تر است و با این وجود همچنان باتری پرقدرت و امکانات قابل توجهی را شامل می‌شود. برای این دستگاه طراحی زیبا در نظر گرفته شده است و از آن می‌توان به عنوان پیشرفته‌ترین محصول در خانواده گوشی‌های میان‌رده یاد کرد. این گوشی قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه دارد و از سیستم Mods هم پشتیبانی می‌کند.

 

۸ جایگزین مناسب برای «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

«اچ‌تی‌سی یو۱۱»

قیمت: ۶۴۹ دلار یا ۶۷۹ پوند

این گوشی هوشمند که چندان معروف نشد قابلیت‌های فراوانی دارد و آن را می‌توان رقیب بزرگترین پرچمداران موجود در بازار جهانی دانست. این گوشی زیبا بدنه ضدآب دارد و در مقابل آسیب‌های معمول هم مقاوم است. منابع آگاه می‌گویند گوشی هوشمند «پیکسل ۲» که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است در بسیاری از موارد شبیه به این محصول است.

 

۸ جایگزین مناسب برای «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

«آیفون اِس‌ای» اپل

قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی: ۳۹۹ دلار یا ۳۵۹ پوند

قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی: ۴۹۹ دلار یا ۴۳۹ پوند

این محصول ارزان‌ترین گوشی هوشمند شرکت اپل محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۷ در بازار به فروش می‌رسد. گوشی هوشمند مذکور در بسیاری از بخش‌ها با پیشرفته‌ترین گوشی‌های اپل برابری می‌کند و البته به دلیل پشتیبانی از نمایشگر ۴ اینچی  قیمت آن کاهش یافته است. توجه داشته باشید طراحی این محصول مانند گوشی هوشمند «آیفون ۵اس» است و البته برای آن از حسگر اثر انگشت اپل هم استفاده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا