همه خانواده «هوواوی مِیت ۱۰» معرفی شد

امروز مشخص شد یک مدل دیگر هم در این خانواده از گوشی‌های هوشمند هوواوی تولید شده است که با کد «آلپس» مراحل پایانی توسعه را به اتمام می‌رساند.

موبنا – هوواوی با انتشار بیانیه ای تایید کرد سری گوشی‌های «مِیت ۱۰» در تاریخ ۱۶ اکتبر به صورت رسمی معرفی می‌شوند. منابع آگاه تاکنون گزارش دادند که مدل استاندارد گوشی هوشمند «مِیت ۱۰» با کد «مارسل» در این شرکت چینی توسعه یافته است و در مقابل مدل «پُرو» آن با کد «بلانک» آخرین مراحل توسعه را پشت‌سر می‌گذارد.

هم‌اکنون بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از سوی حساب کاربری evleaks@ در شبکه اجتماعی توئیتر مشخص شد یک مدل دیگر هم در این خانواده از گوشی‌های هوشمند هوواوی تولید شده است که با کد «آلپس» مراحل پایانی توسعه را به اتمام می‌رساند.

همه خانواده «هوواوی مِیت ۱۰» معرفی شد

منابع آگاه مشخصات دو گوشی هوشمند «بلانک» و «ٱلپس» را منتشر کردند. مدل اول این گوشی‌ها پردازنده «کیرین ۹۷۰» را در خود جا داده است که شامل نمیاشگر ۵.۹۹ اینچی می‌شود و تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند رم ۶ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آ> 64 و ۱۲۸ گیگابایتی است.

همه خانواده «هوواوی مِیت ۱۰» معرفی شد

مدل دیگر این گوشی دوربین دیجیتالی دوگانه با حسگرهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که هر دو دوربین در شرکت «لِیکا» ساخته شده‌اند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی است. برای این دستگاه ضخامت ۷.۵ میلیمتری در نظر گرفته شده است و باتری آن با آن با توان ۴۰۰۰ میلی‌آمپر انرژی را در خود نگه می‌دارد. روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۸.۰ نصب شده است و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به استاندارد ضدآب IP68 اشاره کرد.

اما گوشی هوشمند «آلپس» با پردازنده مشابه و نمایشگر ۵.۸۸ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ ساخته شده است و برخلاف مدل «بلانک» نسبت طول و عرض بدنه آن ۱۶:۹ است. از دیگر تغییرات این گوشی نسبت به مدل دیگر می‌توان به رم ۴ گیگابایتی،‌ عدم پشتیبانی از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، و ضخامت ۸.۲۳ میلیمتری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا