گوشی جدید موتورولا مجهز به «اندروید وان» در آستانه ورود به بازار

گوشی هوشمند جدید موتورولا به دوربین دیجیتالی با لنز دوگانه مجهز شده و روی آن سیستم عامل «اندروید وان» نصب شده است.

موبنا – گوگل پروژه «اندروید وان» را کنار نگذاشته است به این زودی‌ها قصد ندارد از توسعه پلتفرم مذکور دست بکشد. غول اینترنتی جهان به تازگی همکاری‌هایی را به شرکت چینی شائومی آغاز کرد تا به موجب آن یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وان» وارد بازار شود.

این دستگاه موبایلی «می آ۱» نام دارد و با این وجود منابع آگاه می‌گویند دیگر گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید وان» در شرکت‌های کوچک‌تر تکمیل در کشورهای مختلف تکمیل می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آتی از آنها رونمایی شود.

گوشی جدید موتورولا مجهز به «اندروید وان» در آستانه ورود به بازار

موتورولا از جمله شرکت‌هایی است که تا چند سال قبل یکی از زیرمجموعه‌های گوگل بود و هم اکنون در حال کار کردن روی پروژه «اندروید وان» است تا در آینده نزدیک یک گوشی هوشمند با این پلتفرم عرضه کند. «ایوان بلاس» از مشهورترین کارشناسان حوزه فناوری که همواره در این عرصه پیش‌بینی‌های درست انجام می‌دهد روی صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که گوشی هوشمند جدید موتورولا به دوربین دیجیتالی با لنز دوگانه مجهز شده و روی آن سیستم عامل «اندروید وان» نصب شده است.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید موتورولا مبتنی بر «اندروید وان» منتشر نشده است. با این وجود از زمانی که گوگل تصمیم گرفت پروژه ساخت مدل بعدی گوشی هوشمند خود را به موتورولا ندهد، این شرکت تصمیم گرفت روی «اندروید وان» کار کند تا در آینده نزدیک بتواند همکاری‌های نزدیک‌تری با گوگل داشته باشد.

یکی از نکات مهم گفته این است که مشخصات گوشی هوشمند معرفی شده توسط «ایوان بلاس» با گوشی هوشمند «موتو اکس۴» موتورولا بسیار مشابهت دارد. البته برای آنکته در این زمینه اطمینان حاصل کرد باید بیشتر منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا