کالبدشکافی «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

هر گونه تعمیر مربوط به این گوشی هوشمند نیازمند آن است که شما نمایشگر و پنل اصلی آن را از دستگاه جدا کنید که این اتفاق بسیار دشوار است.

موبنا – آخرین گوشی هوشمندی که توجه کاربران جهانی را به خود جلب کرد «گلکسی نوت ۸» بود که البته این پرچمدار مورد توجه شرکت آی‌فیکس‌ایت هم قرار گرفت. فبلت «گلکسی نوت ۸» در آخرین آزمایش صورت گرفته به شرکت مذکور رفت تا پس از کالبدشکافی مشخص شود که قطعات مختلف این دستگاه موبایلی تا چه اندازه قابل دسترس است و در صورت بروز هرگونه مشکل، تعمیر آن چقدر دشواری دارد.

کالبدشکافی «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

بررسی‌های صورت گرفته نشان داد تعمیر این گوشی هوشمند نسبت به «اسنشال فون» بسیار آسان تر است. با این وجود این مسئله به آن معنی نخواهد بود که «نوت ۸» به راحتی تعمیر می‌شود و پس از بروز هر گونه مشکل جای هیچ گونه نگرانی نیست.

کالبدشکافی «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

هر گونه تعمیر مربوط به این گوشی هوشمند نیازمند آن است که شما نمایشگر و پنل اصلی آن را از دستگاه جدا کنید که این اتفاق بسیار دشوار است. زیرا نمایشگر بسیار محکم به بدنه چسبیده و جدا کردن آن می‌تواند تبعات مختلف داشته باشد. اگر بخواهید اسکرین دستگاه را عوض کنید، می‌بایست نمایشگر و پنل دستگاه را به طور کامل از بنه جدا کنید که هر دو آنها بسیار شکننده هستند. دو بخش مذکور به صورت بسیار محکم به بدنه اصلی دستگاه چسبیده‌اند.

کالبدشکافی «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

به عبارت کلی می‌توان گفت گوشی هوشمند ‌«گلکسی نوت ۸» ساختار ماژولی و پازلی دارد و هر دستگاه به صورت کاملا مجزا در بخش خود قرار گرفته است. ولی دسترسی اولیه به آنها اندکی دشوار است. این مسئله به آن معنی خواهد بود که شما می‌توانید هر قطعه را به صورت مجزا تعویض کنید و مشکلی با دیگر قطعات نداشته باشید؛ البته به شرط آنکه نمایشگر را بدون آنکه بشکند از دستگاه جدا کرده باشید. نکته مهم دیگر در مورد دستگاه مذکور این است که تمام پیچ‌ها در این گوشی هوشمند به صورت استاندارد تعبیه شده‌اند و به راحتی می‌توانید آنها را باز کنید.

کالبدشکافی «گلکسی نوت ۸» (+عکس)

باتری دستگاه به راحتی جدا می‌شود ولی برای این کار می‌بایست روکش اصلی که روی پنل کار گذاشته است را از روی آن جدا کنید. در پایان بررسی‌های صورت گرفته در شرکت آی‌فیکس‌ایت، گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» از ۱۰ امتیاز اصلی مربوط به تعمیر بخش‌های مختلف موفق شد امتیاز ۴ را از آن خود کند. این اتفاق در حالی بود که گوشی هوشمند «اسنشال فون» در این بررسی‌ها توانست امتیاز ۱ را به دست آورد و به عبارت دیگر سخت‌ترین گوشی برای تعمیر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا