تست ضربه زدن، سوزاندن و خم کردن «گلکسی نوت ۸» (ویدیو)

آزمایش خط و خش، سوزاندن، و خم شدن روی «گلکسی نوت ۸» انجام شد و نکته مهم اینجاست که «گلکسی نوت ۸» سامسونگ توانست از همه آزمایش‌های مذکور سربلند بیرون آید.

موبنا – «جِری‌ریگ‌اوریتینگ» یکی از مشهورترین کاربرانی که در یوتیوب صفحه اختصاصی دارد به واسطه آزمایش‌های مقاومت‌سنجی روی دستگاه‌های موبایلی به خصوص گوشی‌های هوشمند شهرت جهانی پیدا کرده است. او معمولا آخرین پرچمداران عرضه شده را با این آزمایش‌ها می‌سنجد تا میزان توانایی دستگاه در مقابل آسیب‌های احتمالی را نشان دهد.

 

 

هم‌اکنون که «گلکسی نوت ۸» به عنوان پیشرفته‌ترین و داغ‌ترین دستگاه موجود در بازار عرضه شده، مورد توجه این کارشناس اینترنتیهم قرار گرفته است. این محصول آخرین دستگاه الکترونیکی سامسونگ مجهز به قلم خوشمند S Pen محسوب می‌شود که در این تصویر ویدیویی آزمایش شده است.

طبق معمول کارشناس مربوطه آزمایش خط و خش، سوزاندن، و خم شدن دستگاه را برای «گلکسی نوت ۸» عملی کرد و آن را به صورت عمومی به نمایش گذاشت. نکته مهم اینجاست که «گلکسی نوت ۸» توانست از همه آزمایش‌های مذکور سربلند بیرون آید.

این مسئله نشان داد که سامسونگ به خوبی می‌داند «گلکسی نوت ۸» نسبت به مدل قبلی خود هیچ نقطه ضعفی ندارد و حتی حسگرها و نقاط آسیب‌پذیر آنها با توانایی قابل ملاحظه ساخته شده‌اند.

این گوشی هوشمند بزرگ در آزمایش مربوط به خم شدن دستگاه بسیار مقاومت نشان داد و نسبت به گوشی‌های مشابه که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شوند قوی‌تر بود. در اینجا تصویر ویدیویی کامل از تمام آزمایش‌هایی که روی «گلکسی نوت ۸» انجام شده، آورده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا