تست خم کردن و خط و خش روی گوشی «اسنشال فون» (+ویدیو)

در پایان آزمایش‌ها مشخص شد «اسنشال فون» بسیار مقاوم ساخته شده است و شدیدترین آسیب‌ها کمترین مشکل را برای دستگاه ایجاد می‌کند.

موبنا – گوشی هوشمند «اسنشال فون» به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های موبایلی موجود در بازار جهانی با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه شده است و البته باید گفت نسبت به دیگر پرچمداران موجود در بازار اندکی گران‌تر است. این گوشی طراحی بسیار زیباد دارد و بهترین سخت‌افزارهای کنونی را هم شامل می‌شود که از جمله آن می‌توان به بدنه تیتانیومی و سرامیکی آن اشاره کرد. این مواد اولیه که به زیبایی گوشی افزوده‌اند باعث شده‌اند دستگاه بسیار قوی و مقاوم باشد.

 

 

با این توضیح کارشناسان از گوشی هوشمند «اسنشال فون» تست خط و خش، و همچنین تست خم شدن بدنه گرفتند که تصاویر ویدیویی آن در اینجا منتشر شده است. در پایان آزمایش‌های مذکور مشخص شد «اسنشال فون» بسیار مقاوم ساخته شده است و شدیدترین آسیب‌ها کمترین مشکل را برای دستگاه ایجاد می‌کند.

بخش جلوی دستگاه که حسگر دوربین دیجیتالی سلفی را هم شامل می‌شود لایه محافظ «گوریلا گلاس ۵» را در خود جا داده است که مقاومت آن را مانند «آیفون ۷» اپل و «گلکسی اس۸» سامسونگ افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر بخش جلوی دستگاه فقط در هنگام مواجه با مواد بسیار سخت مانند یاقوت زرد یا الماس ممکن است خط بیفتد. اگرچه روی لنز دوربین سلفی لایه محافظ «گوریلا گلاس ۵» به کار رفته است، ولی روی فلش LED یک لایه محافظ پلاستیکی استفاده شده است.

اطراف بدنه دستگاه از فلز تیتانیوم ساخته شده است و در برخی از بخش‌های آن نوعی پلاستیک ویژه و بسیار مقاوم به کار رفته است. تیتانیوم نسبت به آلومینیوم بسیار سخت‌تر است و در مقابل هر گونه خط و خش مقاوم‌تر است. این در حالی است که آزمایش‌های بسیار سخت نشان داد بدنه دستگاه در مقابل بیشترین فشار‌ها برای خم شدن هم مقاومت می کند و نسبت به استانداردهای معمول بسیار محکم‌تر ساخته شده است.

دکمه بازگشت به بالا