سرعت اینترنت موبایلی در آمریکا ۱۹ درصد بیشتر شد

شرکت مخابراتی تی-موبایل با میانگین سرعت ۲۳.۱۷ مگابیت در ثانیه بیشترین سرعت دانلود را در اختیار کاربران موبایلی قرار داد.

موبنا – این طور که رسانه‌ها محلی اعلام کردند میانگین سرعت دانلود با اینترنتی موبایلی در کشور آمریکا طی یک سال گذشته رشد ۱۹ درصدی را تجربه کرده است. به گفته مرکز تحقیقاتی «اوکلا» که خدمات «اسپیدتست» برای سنجش سرعت اینترنت در نقاط مختلف جهان را ارایه می‌دهد و از سایت اینترنتی speedtest.net پشتیبانی می‌کند،‌ طی ۱۲ ماه گذشته میانگین سرعت اینترنت در آمریکا رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

در گزارش اخیر این مرکز «سرعت دانلود اطلاعات از شبکه‌های موجود نسبت به سرعت اعلام شده توسط آنها» مورد سنجش قرار گرفت و به صورت عملی نشان داد شد کاربران با چه سرعتی به اینترنت دسترسی دارند. در این اتفاق کمترین سرعت، بیشترین سرعت، و میانگین سرعت تمامی کاربران آمریکایی در نقاط مختلف این کشور به دست آمد.

این طور که اعلام شده است شرکت مخابراتی تی-موبایل با میانگین سرعت ۲۳.۱۷ مگابیت در ثانیه بیشترین سرعت دانلود را در اختیار کاربران موبایلی قرار داد و به عبارت دیگر سریع‌ترین خدمات ال‌تی‌ای را برای مردم این کشور در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی ارایه کرد.

سرعت اینترنت موبایلی در آمریکا ۱۹ درصد بیشتر شد

شرکت مخابراتی ورایزون با میانگین سرعت ۲۱.۱۳ مگابیت در ثانیه در رتبه دوم این لیست قرار گرفت و با طرح‌های مختلف خود توانست تعداد مشترکان اینترنتی خود را در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی به میزان قابل ملاحظه افزایش دهد. در رتبه سوم این لیست اپراتور اسپرینت با میانگین سرعت ۱۵.۳۹ مگابیت در ثانیه قرار گرفت.

البته باید توجه داشت در رتبه جهانی آمریکا اینترنت چندان پرسرعتی را در اختیار کاربران خود نمی‌گذارد. کشور آمریکا در زمینه میانگین سرعت دانلود موبایلی در رتبه ۴۴ جهان و در زمینه انتشار اطلاعات روی اینترنت رتبه ۶۵ جهان را در اختیار دارد. البته این اتفاق به دلیل بزرگی کشور آمریکا صورت می گیرد و به همین دلیل ارایه اینترنت پرسرعت به همه نقاط آن کار دشواری است. شرکت «اوکلا» توضیح داد کشورهای کوچکتر با جمعیت کمتر در رتبه های نخست این لیست قرار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا