دستیار هوشمند Siri جان خانواده آمریکایی را نجات داد

این دختر نوجوان متوجه شد برای نجات جان خود فقط یک راه دارد و در لحظات بحرانی که آب هرلحظه بالاتر می آمد او دستیار دیجیتالی اپل روی گوشی هوشمند آیفون را فعال کرد و سپس به کمک آن از پلیس ساحلی شهر خود درخواست کمک کرد.

موبنا – یک دختر ۱۴ ساله آمریکایی به نام «تایلر فرانک»  موفق شد به کمک دستیار هوشمند اپل موسوم به Siri جان خود را نجات دهد. هفته گذشته توفان سهمگین «هاروی» بخش‌هایی از کشور آمریکا را درنوردید و فرانک و خانواده‌اش در یکی از همین مناطق توفان‌زده زندگی می‌کرد. در حالی که ارتفاع آب لحظه به لحظه بیشتر می‌شد و وارد خانه‌ها شده بود، این دختر نوجوان متوجه شد برای نجات جان خود فقط یک راه دارد. در این لحظات بحرانی او دستیار دیجیتالی اپل روی گوشی هوشمند آیفون را فعال کرد و سپس به کمک آن از پلیس ساحلی شهر خود درخواست کمک کرد.

مانی که پلیس ساحلی در محل حاضر شد، پس از انجام بررسی‌های لازم بدون آنکه تایلر را با خود ببرد آنجا را ترک کرد. زیرا قایق آنها ظرفیت محدود داشت و ماموران نجات مجبور شدند بیماران و کهنسالان را از منطقه دور کنند.

دستیار هوشمند Siri جان خانواده آمریکایی را نجات داد

تایلر به نوعی بیماری کمخونی مبتلا بود که هرگونه تاخیر در کمک رسانی به او می‌توانست عواقب بدی به دنبال داشته باشد. با این وجود او و خانواده‌اش در منطقه باقی ماندند و ماموران پلیس به منطقه برنگشتند. تایلر فردای آن روز تصمیم گرفت بار دیگر از دستیار دیجیتالی Siri کمک بگیرد و موقعیت خود را به اداره مرکزی پلیس اعلام کند. این بار در فاصله زمانی کوتاه یک قایق اختصاصی برای او خانواده‌اش ارسال شد تا از منطقه خطر دور شوند.

او به خاطر بیماری کمخونی به سرعت به بیمارستان کودکان تگزاس انتقال پیدا کرد و سپس به هتلی که خانواده‌اش به صورت موقت در آن ساکن شدند منتقل شد. خانواده تایلر خانه و اتومبیل خود را در این توفان از دست دادند. ولی دستیار هوشمند Siri کمک کرد تا آنها از جان خود محافظت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا