توزیع کارت شهروندی اروند با مشارکت بانک شهر

رئیس سرپرستی حوزه خوزستان بانک شهر، از توزیع ۵۲ هزار کارت شهروندی اروند به سازمان منطقه آزاد اروند و ساکنین این منطقه خبر داد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، فرید جلالی عزیزپور با بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری و حمایت بانک شهر اقدام به ارائه کارت شهروندی با هدف ارائه خدمات ویژه به ساکنین این منطقه کرده است.
وی با بیان این‌که این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان، مدارک سجلی و اثبات سکونت در منطقه آزاد است، افزود: بانک شهر در راستای توسعه و رشد رفاه شهروندان در حال انعقاد تفاهم نامه‌هایی در حوزه‌های مختلف است.
جلالی عزیزپور خاطر نشان کرد: در حال حاضر این کارت به عنوان کارت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد، اما دارندگان این کارت‌ها در آینده ای نزدیک می توانند از تخفیفات و معافیت‌های مختلف بهره مند شده و علاوه بر انجام امور بانکی خود، امور اداری خود نظیر امور پستی، استفاده از پارکینگ‌های عمومی، کارت پارک شهرداری، مراکز تفریحی و خرید ، دانشگاه‌ها، پرداخت هزینه تاکسی، اتوبوس و … را نیز از طریق این کارت انجام دهند.
به گفته وی، تاکنون حدود ۵۲ هزار کارت شهروندی اروند در مراحل مختلف به سازمان منطقه آزاد اروند و ساکنین این منطقه تحویل شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا