«شائومی می میکس ۲» نخستین گوشی جهان مجهز به «اسنپدراگون ۸۳۶» (+عکس)

کوالکام هنوز پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۶» را معرفی نکرده است و این احتمال وجود دارد که پردازده یاد شده همزمان با عرضه گوشی چینی به کاربران جهانی معرفی شود.

موبنا – در حالی که شائومی به صورت رسمی تاریخ معرفی پرچمدار بعدی خود یعنی «می میکس ۲» را اعلام کرده است، هنوز هیچ خبر دیگری در مورد این گوشی هوشمند از سوی این شرکت اعلام نشده است. با این وجود منابع آگاه هر روز شایعات فراوانی را در مورد این محصول منتشر می‌کنند و آخرین خبرها نشان می‌دهد این گوشی پرقدرت نخستین دستگاه موبایلی جهان محسوب می‌شود که پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۶» را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر بزرگتر از ۶ اینچی، فناوری سه‌بعدی تشخیص چهره و باتری پرتوان ۴۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

«شائومی می میکس ۲» نخستین گوشی جهان مجهز به «اسنپدراگون ۸۳۶» (+عکس)

در جدیدترین خبری که امروز منتشر شد منابع آگاه بار دیگر تایید کردند که این دستگاه پرقدرت‌ترین پردازنده موبایلی کنونی یعنی «اسنپدراگون ۸۳۶» را در خود جا داده و روی آن سیستم عامل «اندروید ۸.۰ اوریو» نصب شده است.

بر اساس خبری که به صورت رسمی از سوی شرکت چینی شائومی اعلام شده است، گوشی هوشمند‌ «می میکس ۲» در تاریخ ۱۱ سپتامبر معرفی می‌شود و به عبارت دیگر تنها حدود یک هفته باید منتظر این محصول ماند.

«شائومی می میکس ۲» نخستین گوشی جهان مجهز به «اسنپدراگون ۸۳۶» (+عکس)

شرکت کوالکام هنوز پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۶» را معرفی نکرده است و این احتمال وجود دارد که پردازده یاد شده همزمان با عرضه گوشی چینی به کاربران جهانی معرفی شود. علاوه بر این، «می میکس ۲» نخستین گوشی چینی لقب گرفته است که سیستم عامل «اندروید ۸.۰ اوریو» را در اختیار کاربران می‌گذارد.

در آخرین تصاویر منتشر شده همچنین تایید شد که این گوشی هوشمند نمایشگر ۶.۲ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی پخش می‌شوند و دوربین دیجیتالی اصلی آن هم ۲۰ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند دو لنز مجزا برای دوربین اصلی خود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا