تاریخ عرضه کنسول بازی PS5 سونی اعلام شد

شرکت سونی در نیمه دوم سال آتی میلادی یک تحول بزرگ برای بازار جهانی بازی‌های رایانه‌ای پیش‌بینی کرده است تا کنسول بازی جدید خود را به همگان معرفی کند.

موبنا – کنسول‌های بازی بازار داغی دارند و رقابت اصلی میان آنها بین دو شرکت مایکروسافت و سونی دنبال می‌شود که هر کدام از آنها با «اکس‌باکس وان» و «پلی‌استیشن ۴» بخشی از این بازار را در دست گرفته‌اند. ولی رسانه‌های خبری در آخرین خبرها تاریخ دقیق عرضه مدل بعدی کنسول بازی سونی را اعلام کردند.

مدل بعدی کنسول بازی سونی یعنی «پلی‌استیشن ۵» که با نام PS5 هم شناخته می‌شود در حالی وارد بازار خواهد شد که شرکت ژاپنی همچنان به صورت گسترده PS4 و PS4 Pro را به فروش می‌رساند.

با این وجود منابع آگاه می‌گویند شرکت سونی در نیمه دوم سال آتی میلادی یک تحول بزرگ برای بازار جهانی بازی‌های رایانه‌ای پیش‌بینی کرده است و در این میان برخی رسانه‌های خبری توضیح دادند شرکت سونی منتظر آن است تا گیرنده‌های تلویزیونی ۴ هزار پیکسلی به صورت گسترده‌تر توسط مردم جهان مورد استفاده قرار بگیرند تا از مدل جدید کنسول بازی خود رونمایی کند.

تاریخ عرضه کنسول بازی PS5 سونی اعلام شد

در حالی که شرکت سونی هنوز برنامه دقیقی را به صورت رسمی برای معرفی کنسول PS5 اعلام نکرده است و تصمیمی برای بازنشسته شدن PS4 ندارد، با این وجود هیچ تضمینی وجود ندارد که کنسول کنونی همچنان به حیات خود ادامه دهد.

کارشناسان همچنین اعلام کردند مدل بعدی کنسول بازی سونی از هدست واقعیت مجازی «پلی‌استیشن وی‌آر» هم پشتیبانی می‌کند.

در ماه ژوئن از سال جاری میلادی این مسئله تایید شد که شرکت ژاپنی سونی یک میلیون دستگاه از هدست واقعیت مجازی خود را در بازار جهانی به فروش رسانده است.

«شوان لِیدِن» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سونی اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند طی سال جاری میلادی فروش هدست واقعیت مجازی خود را به رقم قابل توجهی برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا